ستاره روسونری که از گلزنی در داربی میلان بسیار خوشحال است گفت: اگر اینتر را می‌بردیم پیاده به خانه برمی‌گشتم.

به گزارش مرور نیوز،  ستاره داربی میلان، سوسو اسپانیایی بود که عملکرد درخشانی از خود نشان داد و توانست هر دو گل روسونری را به ثمر برساند. هر چند تیم او در نهایت گل تساوی را دریافت کرد تا این بازی برنده نداشته باشد.

سوسو که در تابستان ۲۰۱۴ به صورت مجانی از لیورپول به میلان پیوست از درخشش برابر اینتر بسیار خوشحال است و تاکید کرد که شایستگی قرار گرفتن در ترکیب اصلی میلان را داشت.

او بعد از بازی گفت: تنها می‌خواهم در ترکیب اصلی به میدان روم و فرصت بازی کردن را پیدا کنم. روزهای سختی را در دوران میهایلوویچ پشت سر گذاشتم. او تنها یک بار به من فرصت داد و شرایط برای ادامه همکاری بسیار سخت شده بود با این حال در میلان ماندم و این تیم را ترک نکردم.

او ادامه داد: فصل قبل به صورت قرضی راهی جنوا شدم. با عملکرد درخشانی که در این تیم داشتم ثابت کردم که شایستگی قرار گرفتن در ترکیب اصلی را دارم. خوشبختانه الان شرایط به خوبی پیش می‌رود و در وضعیت خوبی به سر می‌بریم.

سوسو پیش از بازی تاکید کرده بود که اگر در داربی میلان گلزنی کند پیاده از ورزشگاه به خانه می‌رود. او درباره این سوال که آیا به وعده خود عمل می کند پاسخ داد: نه، اگر پیروز می شدیم پیاده به خانه برمی‌گشتم اما چون مساوی کردیم دیگر حال پیاده راه رفتن را ندارم. بسیار سخت است که در چنین دیدار بزرگی دو گل به ثمر رساند اما من این کار را کردم. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. تنها در ۲۰ دقیقه پایانی کم آوردیم و همین باعث شد تا گل تساوی را دریافت کنیم.