مربى تیم فوتبال جوانان گفت: امیدواریم با تدبیر کادر فنى، تلاش بازیکنان، حمایت فدراسیون و همینطور حضور پرشور تماشاگران با اقتدار به مرحله نهایى بازى‌ ها صعود کنیم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از فدراسیون فوتبال، محمدرضا خطیب مربى تیم فوتبال جوانان در آستانه آغاز مسابقات مقدماتى جوانان آسیا اظهار کرد: خوشبختانه شرایط بسیار خوبى داریم و همه اعضاى تیم آماده حضور در بازى هاى مرحله مقدماتى هستند. تیم ما تجربه بین المللى مناسبى به دست آورده و در چند تورنمنت همچنین بازى مفید برابر حریفان مختلف به میدان رفته که این مسئله مهمى است. از سوى دیگر نظم و انضباط خوب همچنین ساختار تاکتیکى مناسبى شکل گرفته که اصلى‌ ترین عامل موفقیت است و فکر مى کنم به خواست خدا نتایج این تلاش‌ها را در مسابقات مى بینیم.

مربى تیم فوتبال جوانان اضافه کرد: حریفان را به خوبى آنالیز کرده ایم و قطعا نسبت به اهمیت بازى هاى خودمان آگاهى کامل داریم. با تمرکز روى هر بازى گام به گام پیش مى رویم و امیدواریم با حمایت تماشاگران و فوتبال دوستان بهترین نتایج را کسب کنیم.

مربى تیم فوتبال جوانان در پایان گفت: این بچه‌ها لایق بهترین‌ها هستند و مى توانند شایستگى خودشان را به خوبى نشان بدهند. امیدواریم با تدبیر کادر فنى، تلاش بازیکنان، حمایت فدراسیون و همینطور حضور پرشور تماشاگران با اقتدار به مرحله نهایى بازى‌ ها صعود کنیم.