سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فشردگی برای همه تیم‌هاست، اما اگر برای چند تیم باشد، گلایه قابل قبول است، اما وقتی برای همه اتفاق می‌افتد، گلایه کمتر است.

به گزارش مرور نیوز، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در گفتگو با برنامه سلام صبح بخیر درباره گلایه باشگاه‌ها مبنی بر فشردگی مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: فشردگی برای همه تیم‌هاست، اما اگر برای چند تیم باشد، گلایه قابل قبول است، اما وقتی برای همه اتفاق می‌افتد، گلایه کمتر است.

* امکانات لازم برای زمین تمرین و رفت و آمد نداریم

او افزود: باتوجه به اینکه امکانات لازم برای زمین تمرین و رفت و آمد نداریم، شاید تا حدودی بازیکنان تحت فشار باشند. اگر زیرساخت‌ها آماده شود و دستگاه‌های ریکاوری باشد، مشکلات کمتر می‌شود.

* در یک بخش از فشردگی مسابقات حق با سازمان لیگ است

قلعه نویی ادامه داد: یحیی گل محمدی هم از زمین مسابقه گلایه کرده و حق هم دارد. اگر رباط بازیکنی که یک میلیارد قیمت دارد، پاره شود، مربی باید چه کار کند. در یک بخش از فشردگی مسابقات حق با سازمان لیگ است، اما یک بخش هم مشکلات مربیان و باشگاه‌هاست.

* پنالتی‌ ای علیه ما گرفتند که در این چند وقت ندیده بودم

سرمربی تیم فوتبال خاطرنشان کرد: من درباره تیم خودم باید بگویم که از نوع بازی راضی هستم. خوشحال هستم که بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم و همه لذت می‌برند. در مسابقه با پارس هم گل ما سالم بود و هم پنالتی پارس درست نبود. یک بر صفر جلو بودیم و تلاش می‌کردیم گل دوم را بزنیم، اما پنالتی‌ای علیه ما گرفتند که در این چند وقت ندیده بودم.

* داوران ایران، داوران پاک و سالمی هستند

وی تاکید کرد: سیدعلی و داوران ایران، داوران پاک و سالمی هستند و اگر اشتباهی رخ داده، سهوی بوده است، اما تیم با یک اشتباه از نظر روحی و روانی به هم می‌ریزد. درباره حریف هم باید بگویم که قبل از بازی کمالوند تماس گرفت و گفت اگر بخواهید زمین مسابقه را برای تمرین به شما می‌دهیم. سال گذشته هم هواداران جم به تماشاگران ما اسکان دادند، در فوتبال ما این چیز‌ها گم شده است.

* شاید از اشتباهات داوری هم مانند دیدار با ذوب آهن سود برده باشیم

قلعه نویی در مورد اشتباهات داوری برای تیمش بیان کرد: شاید در هفته‌های گذشته از اشتباهات داوری هم مانند دیدار با ذوب آهن سود هم برده باشیم. با اینکه چهار امتیاز بابت اشتباهات داوری ضرر کردیم، اما بازهم از ممبینی و داوران تشکر می‌کنم. داوران ما مظلوم هستند و پرداخت‌های شان هم با مشکل مواجه است، اما امسال نوع داوری‌ ها را مدل دیگری می‌ بینم و اگر اشتباهی بوده، عمدی نیست.

* خوشحال می‌ شوم به کمیته اخلاق بروم

وی در خصوص احضارش به کمیته اخلاق گفت: خوشحال می‌شوم به کمیته اخلاق بروم. این کمیته عدالت دارد و حرف‌ها را گوش می‌کند و آنچه که باید می‌بیند. روز گذشته با رسول خطیبی تماس گرفتم و از او دلجویی کردم. چند سال است که این الفاظ را تحمل می‌کنم، ولی چرا باید این الفاظ و شعار‌ها را تحمل کنیم؟ این شعار‌ها جدید نیست و چند سال است به من می‌گویند. از فدراسیون فوتبال تعجب می‌کنم و از تاج سوال دارم که او بعد از بازی پرسپولیس و ماشین سازی بیانیه می‌دهد، اما چرا این چند سال کوچکترین ورودی به این توهین‌ها نکرده است.

* من چرا باید چند سال فحش تحمل کنم

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه این شعار‌ها در فوتبال ایران اپیدمی شده است، گفت: چرا باید اپیدمی شود؟ ما از سیدجلال حسینی در بازی با پرسپولیس تقدیر کردیم و می‌خواهیم این کار را برای احسان حاج صفی هم انجام دهیم. هر تیمی که می‌خواهد وارد اصفهان شود، سرپرست تیم ما تماس می‌گیرد که آیا کاری هست یا نه که انجام دهد و تیم‌های شهر خودرو، پیکان و سایپا هم این کار را برای ما کرده اند. من چرا باید چند سال فحش تحمل کنم، اما فدراسیون و نه ارکان فدراسیون عکس العملی نشان ندهند؟

او در خصوص صحبت هایش پس از دیدار با سایپا گفت: من که از طرفداران واقعی پرسپولیس عذرخواهی کردم و می‌خواهم با یکسری اسناد به کمیته اخلاق می‌روم. چطور ما چند سال فحش بشنویم و تحمل کنیم، اما یکبار وریا غفوری علیه حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی صحبت کرد و آنقدر پیگیری کردند.

* بازی سختی با تراکتور خواهیم داشت

قلعه نویی در مورد دیدار هفته آینده سپاهان و تراکتور بیان کرد: به استقلالی‌ها بابت برد در بازی با تراکتور تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود که ۶ گل داشت، آدم باید از حضور جمعیت و این بازی لذت ببرد. من که از تلویزیون بازی را تماشا کردم، اما از جو خوب مسابقه لذت بردم. ما هم بازی سختی با تراکتور خواهیم داشت و دنیزلی یکی از مربیان بزرگ تاریخ فوتبال ایران است. استراماچونی هم به کیفیت لیگ ایران اضافه کرده و دیدار‌های سپاهان و تراکتور همیشه جز بازی‌های خوب بوده است. امیدوارم بازی بدون حاشیه باشد.

* قهرمانی نیم فصل، جمله خوبی نیست

سرمربی سپاهان در پایان گفت: قهرمانی نیم فصل، جمله خوبی نیست و هیچ کجای دنیا هم نیست که بگوییم یک تیم نیم فصل قهرمان می‌شود. امیدوارم هر تیمی که شایسته قهرمانی باشد جام را بالای سر ببرد.