سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دشتی و قائدی به همه نشان دادند که بازیکنانی نیستند که فقط لب خط بازی کنند.

به گزارش مرور نیوز، آندره‌ آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان درباره اضافه شدن مهاجم جدید به تیمش و شرایط آبی‌پوشان اظهار داشت: من از باشگاه درخواست مهاجم کرده ام. مدل بازی صنعت نفت طوری است که می‌تواند برای ما دردسرساز شود. به بازیکنان هم گفتم که این بازی تست بلوغ ما خواهد بود و می‌تواند باعث پیشرفت ما شود. به نظرم از ابتدای شروع کارم در استقلال، صنعت نفت سخت‌ترین حریف ما خواهد بود. امکان دارد در بازی فردا با همان ترکیب دیدار مقابل تراکتور به میدان برویم.

استراماچونی بیان کرد: دشتی و قائدی به همه نشان دادند که بازیکنانی نیستند که فقط لب خط بازی کنند. نشان دادند به عنوان مهاجم دوم هم می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. قطعا مدل بازی خاصی دارند، اما سخت تلاش می‌ کنند تا بتوانند به تیم کمک کنند.

سرمربی استقلال بیان کرد: تا به این جای کار متوجه شدم که لیگ ایران، سخت است. متأسفانه ما ۵ امتیاز راحت را از دست دادیم، در حالی که شایسته پیروزی بودیم. ترجیح می‌دهم تا نیم فصل درمورد تیم‌های مدعی قهرمانی صحبت نکنم. ما هنوز مقابل سپاهان و شهر خودرو بازی نکردیم و دیدگاهی نسبت به آن‌ها نداریم. پرسپولیس و تراکتور تیم‌های قابل احترام و خوبی هستند که می‌توانند در کورس قهرمانی باشند.