بر اساس رده بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون بین المللی تنیس روی میز، تیم ایران با یک پله صعود در رده ۲۴ جهان قرار گرفته است.

به گزارش مرور نیوز، بر اساس رده بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون بین المللی تنیس روی میز، تیم ایران با یک پله صعود در رده ۲۴ جهان قرار گرفته است. تیم ملی تنیس روی میز ایران با مجموع ۲۴۲ امتیاز صاحب این صعود و جایگاه شده است

در بخش بانوان اما تیم ملی تنیس روی میز ایران تغییر جایگاه نداشته است. این تیم همچنان با ۱۵۰ امتیاز و به طور مشترک با تیم های یونان و کلمبیا در رده ۴۹ جهان قرار دارد.

در رده سنی جوانان نیز تیم پسران ایران صعود قابل توجهی داشته است. این تیم با ۶ پله صعود و مجموع ۱۷۲ امتیاز در رده ۲۸ دنیا قرار گرفته است. صعود امین احمدیان در بخش انفرادی و ایستادن وی در رده دوم برترین پینگ پنگ بازان زیر ۱۸ سال جهان در صعود اینچنینی تیم جوانان بی تاثیر نبوده است. (رنکینگ تیمی متاثر از رنکینگ انفرادی بازیکنان است)

در بخش دختران زیر ۱۸ سال اما تیم ایران با سقوط داشته است. این تیم در رنکینگ جدید منتشر شده صاحب ۲ امتیاز شده و مجموع امتیازات خود را به ۶ رسانده است با این حال یک پله سقوط کرده و در ر ه ۶۷ ایستاده است.