آماری که زیزو در هفت هفته سپری شده از لالیگا در فصل ۱۷-۲۰۱۶ برجای گذاشته است، مشابه همان آماری است که سرمربی اسپانیایی پیشین کهکشانی‌ها در این تیم داشت.

به گزارش مرورنیوز، با گذشت هفت هفته از مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های اسپانیا در فصل 17-2016، رئال مادرید نشان داده که در حال قدم گذاشتن در همان مسیری است که با سرمربی فصل گذشته‌اش رافائل بنیتس آن را پیمود. در این هفت هفته رئال مادرید چهار پیروزی و سه تساوی داشته است تا با 15 امتیاز وارد وقفه دو هفته‌ای بازی‌های باشگاهی در ماه اکتبر (برای برگزاری بازی‌های ملی) شود.

در ابتدای این فصل به‌نظر می‌رسید زین‌الدین زیدان - کسی که اواسط فصل گذشته جانشین رافائل بنیتس شد - قصد دارد در اولین فصلی که از ابتدایش فرمانده کهکشانی‌ها بوده است، شروعی فوق‌العاده داشته باشد. در واقع چهار پیروزی متوالی کهکشانی‌ها در چهار هفته نخست لالیگا این نوید را می‌داد، اما سه تساوی پی‌در‌پی آنها در لیگ نظر برخی‌ها را نسبت به تیم تحت هدایت اسطوره فرانسوی باشگاه تغییر داده است به‌خصوص که آمار عملکرد او الان دقیقاً مشابه با همان آماری است که تیم تحت هدایت بنیتس در هفت هفته اول لالیگا برجای گذاشت.

نتایج رئال‌مادرید بنیتس در هفته هفته نخست فصل 16-2015:

1- اسپورتینگ خیخون یک - رئال مادرید یک
2- رئال مادرید 5 - بتیس صفر
3- اسپانیول صفر - رئال‌ مادرید 6
4- رئال مادرید یک - گرانادا صفر
5- اتلتیک بیلبائو یک - رئال‌ مادرید 2
6- رئال‌مادرید صفر - مالاگا صفر
7- اتلتیکومادرید یک - رئال‌مادرید یک

نتایج رئال مادرید زیدان در هفت هفته نخست فصل 17-2016:

1- رئال سو‌سیه‌داد صفر - رئال‌ مادرید 3
2- رئال مادرید 2 - سلتاویگو یک
3- رئال مادرید 5 - اوساسونا 2
4- اسپانیول صفر - رئال‌ مادرید 2
5- رئال مادرید یک - ویارئال‌ یک
6- لاس‌پالماس 2 - رئال‌ مادرید 2
7- رئال مادرید یک - ایبار یک