سومین آیین تجلیل از مدال آوران و افتخار آفرینان بازی های المپیک ریو در شهر کرمان با حضور میهمانان ویژه و استقبال پرشور مردم برگزار شد.

به گزارش مرورنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، در این مراسم از سهراب مرادی مرد طلایی وزنه برداری، سعید عبدولی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی و کیمیا علیزاده اولین بانوی مدال آور ایران در تاریخ المپیک و همچنین از 7 نفر از مدال آوران و 3 نفر از مربیان کرمانی در بازی‌های پارالمپیک تجلیل شد.

این مراسم با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، فرشید گل‌زاده کرمانی عضو هیأت مدیره و مدیرعامل این فروشگاه، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و مقامات استانی و 10 هزار نفری مردم کرمان در بوستان مطهری شهر کرمان برگزار شد.

پیش از آغاز رسمی مراسم تجلیل و در حاشیه افتتاح فروشگاه نسل جدید خواجوی کرمانی، دوازدهمین این فروشگاه در استان کرمان، قهرمانان با حضور در این فروشگاه اولین خرید خود را با رفاه کارت هایشان انجام دادند.

کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک که از میهمانان ویژه حاضر در مراسم بود عنوان کرد: قهرمانان نیاز به حمایت دارند و بالاترین رویداد ورزشی المپیک است، از بحث هایی که می تواند به انگیزه آن ها بیفزاید بحث تکریم آن هاست، در این دوره شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه حامی مدال آوران بود و در سه استان از مدال آوران تجلیل کرد، لذا بنده تشکر می کنم از دکتر گل زاده و همکارانشان و مجموعه این فروشگاه در استان کرمان، امیدوارم این حمایت ها استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: اینها کار بزرگی است و قابل ستایش است و من به سهم خودم از همه مجموعه خانواده این فروشگاه در سراسر کشور قدردانی می کنم.

کیمیا علیزاده، دارنده مدال برنز تکواندو المپیک نیز که در مراسم حضور داشت گفت: حمایت این فروشگاه از ورزشکاران باعث می شود که آنها انگیزه بگیرند و بدانند که برای بقیه مهم هستند و کسانی هستند که پشتشان باشند و حمایتشان کنند.

علیزاده در رابطه با پاداش 50 میلیون تومانی رفاه برای بانوان مدال آور اظهار داشت: حمایت از ورزش بانوان باعث ایجاد انگیزه می شود و سرمایه گذاری برای آینده است و بعدها نتایجش را می بینیم.

وی در پاسخ به این سوال که می خواهد چه کسی را در این فروشگاه استخدام کند گفت: این یکی از امتیازات خیلی خوب و جالب بود که مدال آوران می توانند یکی از اقوامشان را استخدام کنند و قرار است با مسئولین این فروشگاه صحبت کنم که اگر امکانش باشد من یکی از کسانی که به این کار احتیاج دارد استخدام کنم.

سعید عبدولی در مراسم تجلیل ضمن تشکر از این فروشگاه های زنجیره ای در رابطه  با حمایت این شرکت از ورزشکاران اظهار داشت: یک انگیزه درونی هست و یک انگیزه بیرونی، ما با تلاش و تعصب خود یک سری کارها را پیش می بریم و تا حدی به جلو حرکت می کنیم اما یک جایی این انگیزه و انرژی تمام می شود و نیاز داریم که از بیرون تلنگری زده شود و دلگرمی هایی به وجود بیاید، مثل همین جشن هایی که این شرکت برای ورزشکاران ترتیب داده و هدایایی که به آن ها اهدا کرده است.

عبدولی ادامه داد: همچنین برای ورزشکارانی که در ابتدای مسیر هستند و می توانند آینده ساز باشند بدانند که شرکت هایی مثل رفاه هستند که پس از مدال گرفتنشان از آن ها تقدیر می کنند و این باعث می شود نتایج بهتر شود.

 این فروشگاه پیش از این در شهر رامسر و تبریز از بهداد سلیمی، حسن یزدانی، کمیل قاسمی، قاسم رضایی، کیانوش رستمی، حسن رحیمی و مجتبی عابدینی نیز تجلیل به عمل آورده بود.

طبق تفاهم نامه ای که بین این شرکت و کمیته ملی المپیک منعقد شد، شرکت رفاه به مدال آوران طلایی مردان و مدال آوران بانوان در هر رنگی، رفاه کارت 50 میلیون تومانی اهدا کرد. از طرفی با هدف حمایت از تمام مدال آوران المپیک، مبلغ 25 میلیون تومان رفاه کارت به مدال آوران نقره و برنز اهدا شد.

همچنین هر کدام از قهرمانان می توانند یکی ار بستگان درجه یک خود را به استخدام این شرکت درآورند.