شروط استراماچونی برای بازگشت و پاسخ باشگاه استقلال اعلام شد.

به گزارش مرور نیوز، آندره‌ آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در ایمیلی به باشگاه استقلال که زیر آن نام اتور مازیلی دیده می‌شود درخواست‌های جدیدی مطرح کرده است.

استراماچونی، سرمربی محترم تیم فوتبال استقلال در مصاحبه‌های متعدد پس از ترک ایران اعلام و تاکید کرده بود که اگر دستمزدش به طریقی که مشخص شود از طرف باشگاه استقلال بوده و از طریق حساب بانکی او در ایتالیا پرداخت شود، مشکلی برای بازگشت به تهران نخواهد داشت و پس از دریافت وجه بلافاصله به ایران می‌آید.

صرف نظر از مسائل و مشکلاتی که باشگاه استقلال جهت تحقق این شرط بسیار دشوار در موقعیت تحریم متحمل شده، متاسفانه پس از واریز وجه به حساب استراماچونی هنوز بازگشت ایشان به ایران اجرایی نشده است. همچنین صبح یکشنبه نامه‌ای با 11 شرط توسط وکیل ایشان برای باشگاه استقلال ارسال شده که جهت تنویر افکار عمومی و ارتباط شفاف با هواداران عزیز در زیر شروط استراماچونی و پاسخ باشگاه استقلال منتشر شده است:

گفتنی است، استراماچونی عنوان کرده مفاد 11 گانه‌ای که اعلام کرده قابل مذاکره نیست! 

بند اول: کاهش مدت قرارداد، از دو ساله به یکساله، یعنی تا 11 خرداد 1399

پاسخ باشگاه: قبلا با این شرط به دلیل خواست هواداران موافقت شده است.

بند دوم: مبلغ قرارداد جدید باید 470 هزار یورو باشد. که از این مبلغ 437/500 یورو بابت پرداخت حقوق، مطابق با قرارداد کاری قبلی، 12/500 یورو بابت بلیت‌های کنسل شده یا استفاده نشده و 20 هزار یورو برای هزینه وکیل خواهد بود.

پاسخ باشگاه: مانده مبلغ قرارداد قبلی با جمع مبالغ واریزی باشگاه دارای مغایرت است.

بند سوم: بلافاصله بعد از امضای نهایی قرارداد، کل مبلغ فوق الذکر باید به صورت یکجا، به شیوه‌ای مشابه و به شماره حساب آخرین پرداخت واریز شود. استراماچونی و دستیارانش تا زمانی که کل مبلغ فوق را دریافت نکنند، به تهران نخواهند آمد.

پاسخ باشگاه: سوای اختلاف اساسی با عرف معمول در جهان فوتبال، باشگاه استقلال اعلام می‌نماید همانگونه که تاکنون مبلغ قابل توجهی از حق‌الزحمه استراماچونی و همکارانش را پرداخت کرده، از این پس نیز حقوق ماهیانه به صورت مرتب و در موعد مقرر به حساب واریز خواهد شد.

بند چهارم: هزینه اجاره آپارتمان‌های سرمربی و دستیارانش تا خرداد 1399 به طور یکجا توسط باشگاه پرداخت شود.

پاسخ باشگاه: همچنان که قبلا مشکلی در این مورد وجود نداشته، هزینه اجاره آپارتمان ایشان از شش ماه قبل تا پایان آذر 1398 پرداخت شده بود و در ادامه هم این روال انجام خواهد گرفت.

بند پنجم: تا پایان قرارداد (5 ماه دیگر) چهار بلیت رفت و برگشت بیزینس برای سرمربی و خانواده‌اش تهیه شود.

پاسخ باشگاه: جهت حسن نیت باشگاه استقلال برای ادامه همکاری با این شرط موافقت می‌شود.

بند ششم: تا پایان قرارداد چهار بلیت اکونومی برای دستیاران استراماچونی تهیه شود.

پاسخ باشگاه: مثل پاسخ به بند پنج

بند هفتم: باید مبلغ خالص 900 هزار یورو از سوی باشگاه استقلال برای انتقال بازیکنان جدید در نقل و انتقالات زمستانی سرمایه‌گذاری شود. 

پاسخ باشگاه: همان طور که بارها در جلسات حضوری به استراماچونی تاکید شده بود، بودجه باشگاه برای جذب بازیکنان جدید خارجی حدود 500 هزار یورو خواهد بود.

بند هشتم: پرداخت حقوق بازیکنان در موعد مقرر و تعهد برای پرداخت دستمزدها آنها در ادامه فصل توسط باشگاه

پاسخ باشگاه: همان طور که از ابتدای فصل باشگاه تلاش کرده تا تمام مطالبات گذشته بازیکنان را پرداخت کند، اکنون هم نسبت به تعهداتش پایبند است و همه تلاش خود را در این مورد انجام خواهد داد.

بند نهم: تعهد باشگاه برای دریافت ویزای کار مربیان

پاسخ باشگاه: ویزای کار ایشان مدت‌ها قبل صادر شده است.

بند دهم: کادر ایتالیایی در صورت سفر برای ترک تهران مشکلی نداشته باشند.

پاسخ باشگاه: مشکلی بابت ورود و خروج ایشان وجود نداشته. به عنوان مثال حتی ایشان بدون اطلاع باشگاه دو هفته قبل تهران را ترک کردند.

بند یازدهم: همه مفاد و شرایط قرارداد کاری قبلی که اخیرا خاتمه یافته است با مفاد و شرایط جدید تنظیم و تعدیل خواهد شد.

در پایان این نامه با حروف درشت تاکید شده: «شروط فوق قابل مذاکره نبوده و تنها از طرف ما قابلیت اصلاح خواهد داشت. ضمنا این شروط تنها در صورتی دارای اعتبار است که مراتب موافقت با آن، از سوی باشگاه استقلال تا 24 ساعت آینده از طریق ایمیل به ما ابلاغ شود.»

درخواست ۱۱ گانه استراماچونی

درخواست ۱۱ گانه استراماچونی1