خانه کشتی محمد بنا صبح امروز در مراسمی در مجموعه ورزشی آزادی به نام شهید مصطفی صدرزاده تغییر پیدا کرد.

به گزارش مرور نیوز، صبح امروز در مراسمی خانه کشتی محمد بنا در مجموعه ورزشی آزادی به نام شهید مصطفی صدرزاده تغییر پیدا کرد. این تغییر نام نیز به خواسته خود محمد بنا انجام شد که در این مراسم پدر شهید صدرزاده نیز حضور داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در همین رابطه دل‌نوشته ای را قرائت کرد که در ادامه می‌خوانید:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

با عرض سلام خدمت سروران گرامی، خوش آمدین و قدم روی چشم ما گذاشتین، خوش آمد ویژه به خانواده محترم صدرزاده که به مجلس ما نور دادن و صفا.

قدم رنجه کردین، تشریف آوردین تا در کنار هم یه کار مبارک رو انجام بدیم. و چه روز خوبی هم قراره این اتفاق قشنگ بیفته؛ تولد بی بی جان خانم زینب.

با صحبت هایی که با رئیس محترم فدراسیون و همکارای عزیزمون داشتیم، تصمیم بر این شد که اسم خانه کشتی تغییر کنه و به جای اسم یه آدم عادی که عاشق مردم و مملکتشه، اسم پهلوان مصطفی صدرزاده زینت خانه عشق باشه.

البته که شهدا خیلی خیلی بیش از این گردن ما حق دارن و کمترین وظیفه ما زنده نگه داشتن نام اونها و ادامه ی مسیرشونه. مسیری که به رشادت، سرخم نکردن جلوی دشمن و حفظ عزت ایران و ایرانی ختم می شه، قطعا دیدن اسم مبارک پهلوان مصطفی رو سردر خانه کشتی، قوت قلب ما و کشتی گیران دلاورمون میشه.

ان‌شاءالله خداوند به واسطه ی حضور معنوی مصطفی عزیز در کنار ما، نگاه خاصی به بچه هامون داشته باشه و در کنار هم بتونیم تو مسابقات پیش رو، واسه کشورمون آبروداری کنیم. و حتی شده واسه چند لحظه دل مردم نجیبمون رو شاد کنیم.

در پناه حق باشین عزیزان، یا علی.