رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: دنیا در ماجرای نابودی گروه تروریستی داعش هم مدیون رشادت‌های ایشان است و همه می‌دانند حاج قاسم سلیمانی از نفرات اصلی نابودی داعش بوده است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی شخصیت بزرگوار و بی‌ ادعایی بود که همیشه این شخصیت ممتاز و بی‌ ادعای خود را حفظ می‌ کرد.

وی با اشاره به رشادت‌ های فرمانده سپاه قدس در زمان جنگ هشت ساله با عراق افزود: سردار سلیمانی در زمان دفاع مقدس هم بهترین رشادت‌ها را از خود نشان داد و فرمانده‌ ای شجاع برای تمام رزمندگان بود.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان یادآور شد: دنیا در ماجرای نابودی گروه تروریستی داعش هم مدیون رشادت‌های ایشان است و همه می‌دانند حاج قاسم سلیمانی از نفرات اصلی نابودی داعش بوده است.

تاج درباره ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی از سوی نیرو‌های آمریکایی گفت: خبر شهادت حاج قاسم به شدت مرا متأثر کرد و وقتی این خبر را شنیدم، باور نمی‌کردم. امیدوارم بتوانم روز دوشنبه هم در مراسم تشییع پیکر ایشان شرکت کنم.