وزیر ورزش و جوانان گفت: جهت گرامیداشت یاد و خاطر سردار سلیمانی فردا ساعت ۱۰:۳۰ مراسم بزرگداشتی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، مسعود  سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ضمن عرض تبریک و تسلیت به دلیل  شهادت جانگداز سردار رشید اسلام و ایران،  سپهبد قاسم سلیمانی گفت: جهت گرامیداشت یاد و خاطر و جان فشانی های  این سرباز اسلام به اطلاع مردم شریف ایران و جامعه ورزش و جوان کشور میرسانم که فردا یکشنبه ۱۵ دیماه ساعت ۱۰:۳۰ مراسم  بزرگداشتی در محل  وزارت ورزش و جوانان  برگزار می شود.

وزیر ورزش و جوانان دلیل برگزاری این مراسم را  درخواست قهرمانان، پیشکسوتان، روسای فدراسیون های ورزشی  و تصمیم شورای معاونین وزارتخانه جهت تجلیل از ده ها سال ایثاری ها، جان فشانی ها  و دلاورمردی های سردار رشید اسلام  اعلام کرد.

سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش  از سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان  اسوه و الگوی مبارزه با تفکر خشونت گرایی و افراطی گری و مبارزه با گروه های تکفیری و داعش یاد کرد و گفت: اگر این جان فشانی ها  و ایثارگری ها نبود امروز بخش قابل توجهی از خاورمیانه در تصرف داعش و تفکر تکفیری ها بود.

وی افزود: امنیت امروز ایران اسلامی و منطقه حاصل رشادت های سپهبد شهید قاسم سلیمانی است و  شجاعت این سرباز ایران باعث شده که امروز  ایادی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل  در یک شرایط بسیار متزلزلی  در منطقه قرار بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این موضوع که منازعات و کشمکش هایی که هم اکنون در منطقه وجود دارد  به نفع جلوه مقاومت  و به ضرر استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل رقم خواهد خورد،  بیان کرد: خیلی دور نیست که  استکبار جهانی و آمریکای جنایت کار مجبور شود که همه نیروهای خود را ذلت بار از این منطقه خارج کند.

وزیر ورزش و جوانان  با اشاره به بستن میثاق جامعه ورزش کشور به همراه  ۲ هزار و ۶۰۰  عضو سازمان های مردم نهاد با آرمان ها و منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: جامعه ورزش و جوان متعهد میشود تا رهروان خوبی برای  شهدای انقلاب اسلامی و  مجریانی قابل اعتماد برای  اجرای سیاست های عمومی نظام در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در میادین ورزشی باشند.