سرپرست باشگاه استقلال گفت: هر اتفاقی که بخواهد رخ دهد، تن به بازی خفت‌بار در خارج از ایران نمی‌ دهیم. حتی اگر تحت شدیدترین فشار‌ها قرار بگیریم.

به گزارش مرور نیوز، اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال درخصوص میزبانی تیم‌ های ایرانی از حریفان در زمین بی طرف گفت:‌ وقتی درباره این موضوع نسبت به عربستان کوتاه آمدیم، این داستان برای دیگر کشور‌ها باب شده است. آن‌طور که من متوجه شدم، یکی از بند‌های این نامه اشاره به ناامن بودن ایران دارد. این حرف‌ها را در رسانه‌های عرب زبان در این روز‌ها دیدم.

خلیل‌زاده ادامه داد: عراق یکی از اعضای کمیته برگزاری مسابقات است و گویا مشکل میزبانی این کشور در بازی‌های آسیایی برطرف شده است، اما همه می‌دانند که یک ربع یک‌بار اتفاقی در این کشور رخ می‌دهد. بنگلادش، نپال و دیگر کشور‌های عضو کمیته مسابقات که برای ایران تصمیم‌گیری می‌کنند، در کشور خودشان از اتاق‌شان نمی‌توانند بیرون بیایند. حالا ما کشور نا امن هستیم؟ تمام کشور‌های عربی را کنار هم بگذاریم، به اندازه هواداران استقلال جمعیت ندارند.

او افزود: عزت ما بیشتر از آن است که بگوییم می‌رویم و در یک کشور دیگر بازی می‌کنیم. اگر این کار را بکنیم عزت و شرف ایران را زیر پا گذاشتیم و جواب خون شهدا، ایثارگران و همه کشور‌هایی که به خاطر ایران در امنیت کامل به سر می‌برند را چه می‌خواهیم بدهیم؟  

سرپرست باشگاه استقلال درمورد جریمه احتمالی باشگاه‌های ایرانی در صورت شرکت نکردن در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر هر ۴ باشگاه با هم اعلام کنند که حاضر به بازی در این بازی‌ها نیستند، دچار جریمه ۲۰ هزار دلاری خواهیم  شد و انتظار دارم که مهدی تاج تلاش خودش را برای این موضوع انجام بدهد. اما هر اتفاقی که بخواهد رخ دهد، تن به بازی خفت‌بار در خارج از ایران نمی‌ دهیم. حتی اگر تحت شدیدترین فشار‌ها قرار بگیریم.