مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: بلیت فروشی پرسپولیس همچون استقلال به شرکت توسعه و نجهیز وابسته به وزارت ورزش واگذار شده اما بد نیست بدانید سه شرکت دیگر مدعی هستند بلیت فروشی باید در اختیار آنها باشد.

به گزارش مرور نیوز، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در صفحه شخصی اینستاگرام خود پست جدیدی منتشر کرد و نوشت: 

بلیت فروشی پرسپولیس همچون استقلال به شرکت توسعه و نجهیز وابسته به وزارت ورزش واگذار شده اما بد نیست بدانید سه شرکت دیگر مدعی هستند بلیت فروشی باید در اختیار آنها باشد.

باشگاه پرسپولیس تابستان امسال با ریحان فیلم قرارداد بسته و هفت میلیارد از این شرکت دریافت کرده و این مبلغ هم همچون‌درامد این فصل پرسپولیس از محل اسپانسر ایرانسل (شانزده میلیارد) و سازمان لیگ(شش میلیارد) دریافت و برای مطالبات فصل قبل تیم هزینه شده اما بازیکنان هنوز بابت فصل قبل ده تا سی درصد طلب دارند!

حالا ریحان فیلم به محض اغاز بکار انصاری فرد از مدیرعامل کنونی شکایت کیفری کرده و ادعا کرده طلبم داده نشود پنج میلیارد هم غرامت می خواهم. باشگاه پرسپولیس قبل از شروع فصل بی توجه به دریافتی از ریحان‌ فیلم با شرکت توسعه و تجهیز برای بلیت قروشی توافق‌کرده و از هفنه نخست که هنوز انصاری فرد مدیرعامل نشده بود بلیت فروشی به انها واگذار شد.

_عجیب اینجاست که در ماههای اخیر با حکم دادگاه به نفع شرکت برهان مبین بابت بلیت فروشی صادر شده است و دردسرهای انصاری فرد در این باره مضاعف شده.برهان مبین در زمان مدیریت طاهری با باشگاه با پرسپولیس و استقلال و سازمان لیگ قرارداد ۱۱ساله بسته و حالا علیه مدیران ارشد فدراسیون و پرسپولیس حکم گرفته. پرسپولیس در پاییز سال ۹۶بدون توجه به قرارداد،اقدام‌به سلب بلیت فروشی از برهان مبین کرده و حالا دادگاه حکم داده که پرسپولیس باید ۳۵درصد پول بلیت فروشی های انجام‌شده از پاییز ۹۶تاکنون را به برهان مبین پرداخت و سایر خسارت های وارده را هم متقبل شود‌و در اسرع وقت هم‌بلیت فروشی را به انها واگذار نماید.این‌حکم خود رقم سنگینی را به باشگاه تحمبل خواهد کرد.جالب اینگه علاوه بر ریحان فیلم و برهان مبین یک‌شرکت دیگر هم اخیرا از باشگاه پرسپولیس ادعای غرامت کرده است. این فقط مرثیه بحرانی به نام‌ بلیت فروشی در پرسپولیس و عدم‌پایبندی مدیریت های قبلی به قراردادها است که اکنون‌به یک معضل تبدیل شده است.

حالا بلیت فروشی دربی هم شروع نشده مردم را جان‌به لب کرده.اینکه مشکل از عدم سرویس دهی مناسب سایت بلیت فروشی در پی تقاضای زیاد هواداران دو تیم است یا درگاه بانکی مشکل دارد یک بحث است و سرگردانی مردم بحث دیگر.شرکت توسعه و تجهیز دیروز در پی تماس های مکرر مدیرعامل و معاونت اقتصادی باشگاه قول حل مشکل را داد اما این مشکل مرتفع نشد و امیدواریم امروز شاهد فروش بلیت بدون هیچ مشکلی باشیم.