آرای جدید کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال اعلام شد.

به گزارش مرور نیوز، آرای جدید کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت مجتبی لطفی از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت ۳۵۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان و مبلغ ۲۴ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال مابقی هزینه دادرسی در حق فدراسیون محکوم گردید.

* بر اساس رای صادر شده در پرونده شکایت معین پورشعبان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۵۴ هزار بابت هزینه دادرسی محکوم شد (این رای قطعی است).

* در پی شکایت سروش محمدزاده از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۷۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳ میلیون و ۷۰۳ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.

* در پرونده شکایت هومن صمیمی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال بابت هزنیه دادرسی در حق خواهان شد.

* با توجه به شکایت جلال‌الدین علی‌محمدی از باشگاه سپاهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام پرداخت مبلغ ۷۹ میلیون و ۷۸۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.