افشین پیروانی گفت: اعتبار و ویترین فوتبال ایران است. باید فضایی فراهم شود که هواداران بتوانند به راحتی بلیت بازی را تهیه و با احترام وارد ورزشگاه شوند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای دربی، ساعت یازده صبح امروز چهارشنبه در سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

افشین پیروانی و علیرضا اشرف از طرف باشگاه پرسپولیس در این جلسه که به ریاست سهیل مهدی برگزار شد، حاضر بودند. محمدرضا کسرایی و رحیم رحیمی مقدم ناظران بازی و داوری نیز از حاضران در این جلسه بودند.

* این شرایط در عرضه بلیت به هیچ وجه شایسته نیست

در این نشست، افشین پیروانی در ابتدای امر، اعتراض جدی خود و باشگاه نسبت به نحوه بلیت فروشی بازی و مشکلات پیش آمده برای هواداران را اعلام کرد. وی در این ارتباط گفت: من به عنوان نماینده پرسپولیس و نماینده هواداران در این جا حضور دارم. این بازی اعتبار و ویترین فوتبال ایران است.  باید فضایی فراهم شود که هواداران بتوانند به راحتی بلیت بازی را تهیه و با احترام وارد ورزشگاه شوند. این شرایط در عرضه بلیت به هیچ وجه شایسته فوتبال ایران، باشگاه پرسپولیس، این مسابقه و البته هواداران نیست. موضوع بلیت فروشی از مباحث جدی جلسه هماهنگی بود که در جریان آن، نماینده باشگاه استقلال نیز گلایه و اعتراض خود را مطرح کرد.

رنگ لباس‌های دو تیم پرسپولیس و استقلال که به ترتیب یکدست سرخ و یکدست آبی است از قبل هم معلوم بود ولی اعلام شد. دروازه‌بان‌ها به ترتیب مشکی و سبز به تن خواهند کرد.

در این جلسه اعلام شد تا قبل از شروع نشست، 22 هزار قطعه بلیت عرضه شده است و درهای ورزشگاه برای ورود تماشاگران هم از ساعت 10 صبح فردا پنجشنبه باز می‌شود.

سرپرست کمیته مسابقه همچنین تاکید کرد؛ برای جلوگیری از بی‌نظمی و ازدحام جمعیت، اعضای دو تیم و خبرنگاران از آوردن نفرات همراه به ورزشگاه خودداری کنند.