مدافع تیم‌ نوجوانان گفت: میزان امکانات اهمیتی برای ما نداشت و فقط به سقف آرزوهای خودمان نگاه می‌کردیم.

به گزارش مرورنیوز، طاها شریعتی پس از بازگشت به ایران در مورد شرایط این دوره از بازی‌های قهرمانی آسیا گفت: کیفیت بازی‌ها بسیار بالا بود و توانستیم با تمرکزی که داشتیم، بیشترین تعداد برد را داشته باشیم، البته در یک دیدار با حریف‌مان به تساوی رسیدیم که شاید دلیل این امر، عدم تمرکز بود ولی معتقدم حتی باید به قهرمانی می‌رسیدیم، اما در بازی آخر تمرکزمان کم بود و قهرمانی را از دست دادیم. 

وی ادامه داد: با وجود حضور چمنیان در کنار تیم، ما پیشرفت خوبی داشتیم و به خاطر تعداد بالای جلسات فنی که پشت سر گذاشتیم، موفق شدیم به تیم خوبی بدل شویم. این روند به خوبی ادامه یافت و به مقام نایب قهرمانی رسیدیم. اگر کمی دقت می‌کردیم، قهرمانی هم دور از دسترس نبود.

شریعتی در مورد دیدار مقابل عربستان و پیروزی برابر این تیم، خاطرنشان کرد: باید بگویم این بازی، بهترین پیروزی ما بود. اگر در بازی با عربستان شکست می‌خوردیم، نمی‌توانستیم به مراحل بالاتر و به خصوص فینال صعود کنیم و به لطف خدا و تلاش بازیکنان موفق شدیم این تیم را شکست دهیم. امکاناتمان با این تیم خیلی فرق داشت. آنها اردوی اروپایی داشتند، اما ما هم تلاش فردی و تیمی را به کار بردیم و به خواسته‌های‌مان رسیدیم. 

این مدافع گفت: برای ما، امکانات اهمیتی ندارد، زیرا نگاهمان به سقف آرزوهای‌مان است. همیشه به آرزوهای خودمان فکر می‌کنیم و از مسئولان هم انتظار خاصی نداریم، در مراسمی که قرار است برگزار شود، هرچه به ما دادند هم دستشان درد نکند.

شریعتی اظهار داشت: فقط سه ماه است با چمنیان آشنا شدیم و توانستیم به نایب قهرمانی آسیا برسیم. باز هم این روند را ادامه می‌دهیم و می‌خواهیم در جام جهانی نیز بهترین افتخارات را کسب کنیم. ما به آرزوهای‌مان نگاه می‌کنیم تا بتوانیم آینده‌مان را بسازیم.