رئیس کمیته المپیک گفت: به رغم همه گله‌ مندی‌ ها و دغدغه‌های جدی که به عملکرد شورای نگهبان وارد بوده و برداشت من این است که رویکرد شورای نگهبان در این دوره نسبت به همه ادوار، متفاوت بود.

به گزارش مرور نیوز، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته المپیک عصر امروز  بعد از انداختن رأی خود به صندوق در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران گفت: آنچه انگیزه ما برای حضور در انتخابات بود، دو نکته اساسی است.

وی ادامه داد: به رغم همه گله‌ مندی‌ ها و دغدغه‌های جدی که به عملکرد شورای نگهبان وارد بوده و برداشت من این است که رویکرد شورای نگهبان در این دوره نسبت به همه ادوار، متفاوت بود و در حالی که با وجود دشمنان خارجی، ما نیاز اساسی به انسجام و وفاق ملی داشتیم، باید رویکرد شورای نگهبان منعطف‌تر می‌ شد.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: بهتر بود رویکرد شورای نگهبان در این دوره با انعطاف و تعامل بیشتر و منطقی‌تر می‌ بود، ولی اینچنین نشد. با این حال باید به دو نکته اساسی توجه داشت.

صالحی امیری افزود: اول اینکه تنها راه ممکن برای انتقال صدای ملت، صندوق رای است و قهر با آن هیچ مسئله‌ای را حل نخواهد کرد بلکه این موضوع باعث تفرقه و انشقاق در سطح ملی خواهد شد. نکته دوم نیز این است که ما در شرایط سخت جنگ اقتصادی و سیاسی قرار داریم. در شرایطی که ملت در جنگ است، الزاما باید نمایش وفاق را در کشور داشته باشیم.