سرمربی پرسپولیس گفت: مردم کشورم روزهای سختی را به خاطر بیماری کرونا و همین گرانی ها پشت سر می گذارند. این روزها باید بیشتر همدیگر را دوست داشته باشیم.

به گزارش مرور نیوز، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و شهرخودرو در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال اظهار کرد: مردم کشورم روزهای سختی را به خاطر بیماری کرونا و همین گرانی ها پشت سر می گذارند. این روزها باید بیشتر همدیگر را دوست داشته باشیم. خودمان هم باید بیشتر رعایت کنیم و خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی با شهرخودرو تاکید کرد: مقابل تیمی خوب و منسجم بازی می‌کنیم. می‌دانیم بازی سختی خواهیم داشت. از یک طرف در ورزشگاه خالی باید بازی کنیم و از طرف دیگر باید حواسمان را جمع کنیم تا مشکلی ایجاد نشود. شناخت خوبی از شهرخودرو داریم. آنها تیم خیلی خوبی هستند. البته ما هم پرسپولیس هستیم و می خواهیم اختلاف امتیازات خودمان را با سایر تیم ها حفظ کنیم. فردا شاهد بازی خوبی خواهیم بود.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال مساوی شدن این مسابقه، افزود: با شناختی که از تیم قبلی خودم دارم فکر نمی کنم بازی فردا منجر به تساوی شود.

گل محمدی درباره اعتراض تیم های لیگ برتری به دلیل شیوع ویروس کرونا که خواهان لغو بازی ها شده اند افزود: شرایط سخت است اما مرجعی مثل وزارت بهداشت وجود دارد که روی همه چیز نظارت می کند.

وی درباره اتفاقات بازی با سپاهان و حواشی آن مسابقه که برگزار نشد، تصریح کرد: با توجه به اتفاقاتی که افتاد خودم هم احساسم این بود که ممکن است تمرکز تیم برای بازی با شهرخودرو به هم ریخته باشد. دیروز هم خیلی با بازیکنان صحبت کردم که تمرکز تیم باید بالا باشد.  همچنین بحث بیماری وجود دارد و همین هم می تواند تمرکز را به سمت مسائل حاشیه ای بکشاند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه راجع به عملکرد کریستین اوساگونا مهاجم این تیم تاکید کرد: از اوساگونا راضی هستم. این مهاجم گل نزده اما پاس گل داده است و مدافعانحریف را خیلی اذیت می کند. اگر در ترکیب نبوده دلیل بر این نیست که بازیکن خوبی نیست.

گل محمدی ادامه داد: من دو تیم خیلی خوب دارم. غیر از اوساگونا سایر بازیکنان هم شرایط خیلی خوبی دارند. گاهی تاکتیک حریف و همچنین سیستم بازی حریف باعث برخی تغییرات می شود.