رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره ادعای دخالت وزارت ورزش در امور باشگاه گفت: ما قانونا مسائل کلان خود و حسابرسی و موارد نظارتی را با وزارتخانه هماهنگ می‌کنیم ولی این نهاد هیچ دخالت مدیریتی ندارد و هیات مدیره پرسپولیس مستقل و با برنامه کارها را پیش می‌برد.

به گزارش مرور نیوز، مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: بنای کار حفظ اعتماد هواداران و سرمایه مادی و معنوی آنهاست و در این مورد با کسی تعارف نداریم.

وی ادامه داد: ما هم از طریق رسانه‌ها در جریان استعفای مدیر عامل سابق قرار گرفتیم و امروز در جلسه هیات مدیره سرپرست مدیر عاملی مشخص می‌شود.

رسول پناه گفت: هواداران ذره‌ ای نگران نباشند پرسپولیس مقتدر و با شفافیت و صحت اداره می‌ شود و اجازه نمی‌ دهیم با هیاهو و شایعه امنیت روانی باشگاه و هواداران را بر هم بزنند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره ادعای دخالت وزارت ورزش در امور باشگاه گفت: تا قبل از واگذاری که اراده دولت و وزارتخانه است ما قانونا مسائل کلان خود و حسابرسی و موارد نظارتی را با وزارتخانه هماهنگ می‌کنیم ولی این نهاد هیچ دخالت مدیریتی ندارد و هیات مدیره پرسپولیس مستقل و با برنامه کارها را پیش می‌برد.