کمیته ملی المپیک کشورمان در پیامی آغاز سال ۱۳۹۹ را تبریک گفت.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ در متن این پیام آمده است:

نوروز باستانی ایران اسلامی تجلی گر دست به آسمان ساییدن، بندگی و نجوا به درگاه الهی است. لحظه مشترک پایان یک سال و آغاز سالی دیگر در آستانه رستاخیز طبیعت و با استعانت از درگاه باریتعالی از حضرت دوست بخواهیم ما را در پشت سر گذاشتن لحظاتی چنین سخت و تلخ یاریمان نماید تا در پناه ایزد منان سالی توام با سلامتی، سربلندی و شادکامی برای کشور عزیزمان پیش رو داشته باشیم.

ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای ملت شریف و جامعه فرهیخته ورزش کشور بخصوص جهادگران و جان بر کفان عرصه سلامت کشور در مبارزه با ویروس منحوس کرونا ، امید می‌رود در سایه الطاف الهی، هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری، حمایت‌های دولت و مجلس محترم، دعای خیر، همت و همیاری مردم عزیز؛ سالی سرشار از سلامتی و موفقیت برای ایران عزیز پیش رو داشته و جامعه ورزش کشور همچون گذشته ضمن حضور قدرتمندانه در میادین بین المللی بخصوص بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ با افتخار آفرینی‌های خود و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان موجی از نشاط، شادی، همبستگی و افزایش غرور ملی را برای مردم عزیز و شریف کشورمان به ارمغان آورد.

بدون تردید این ایام سخت به حول و قوه الهی پایان یافته و مردم ایران سربلند و با صلابت و سلامت کامل همچون سال‌های گذشته پله‌های ترقی را در میادین علمی، فرهنگی، سیاسی و ورزشی در خواهد نوردید.

نوروزتان پیروز، تنتان سالم، دلتان شاد و دستانتان پر بار باد.