مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: مسلما جان یک انسان مهمتر از فوتبال است و متاسفانه این روزها شاهد رشد بیماری کرونا در سطح کشور و دنیا هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پیکان تهران درباره بحث تعطیلی این فصل لیگ برتر فوتبال، گفت: مسلما جان یک انسان مهمتر از فوتبال است و متاسفانه این روزها شاهد رشد بیماری کرونا در سطح کشور و دنیا هستیم و می‌بینیم این ویروس با چه سرعتی تمام جهان را به خطر انداخته و هزاران نفر دچار مصیبت شده‌اند و رشد این ویروس لیگ‌های بسیاری از کشورها به تعطیلی کشانده است.

مدیرعامل باشگاه پیکان تصریح کرد: به نظرم در این شرایط برگزاری ادامه لیگ میسر نیست و باید تاکید کنم تصمیم گیرنده ستاد مبارزه با کرونا خواهد بود، از طرفی خود اهالی فوتبال و خانواده‌هایشان هم نگرانی‌های به حقی دارند.

گرشاسبی در ادامه گفت: به عنوان یک ایرانی از هموطنان درخواست می‌کنم توصیه‌های پزشکی را خیلی جدی بگیرند، یک غفلت جان چندین نفر را در معرض خطر قرار می‌دهد و تبعات جبران ناپذیری دارد و آثار مخرب زیادی را برای سال‌ها به جا می‌گذارد، انشالله که این ویروس مخرب خیلی زود از کشورمان و تمامی دنیا برچیده شود.

مدیرعامل پیکان در خصوص زمان از سرگیری تمرینات این تیم، گفت: تمرینات پیکان از حدود ۲ هفته پیش تعطیل شده اما اطلاع دارم بازیکنان تیم در منزل یا محیط امن به صورت اختصاصی تمرین می‌کنند؛ تمرینات گروهی همچنان تعطیل است تا هرگاه مسئولان صلاح دیدند لیگ آغاز و برنامه تمرینات از جانب کادر فنی اعلام شود. برای مجموعه باشگاه، حفظ سلامت اعضای تیم در اولویت قرار دارد و بخاطر احتمالات روی سلامتی آن‌ها ریسک نکرده‌ایم.