سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا از تصمیم مسئولان سازمان لیگ برای ادامه بازی ها یا نیمه کاره ماندن لیگ برتر فصل جاری اطلاع دارد گفت: به نظرم اولویت در هر صورتی سلامت مردم است. دوست نداریم چنین مساله مهمی به خطر بیفتد.

به گزارش مرور نیوز، یحیی گل محمدی درباره جلسه امروز خود با مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: نشست خوبی داشتیم. درباره مشکلات مالی صحبت زیادی کردیم. درباره تلاش هایی که هیات مدیره انجام می دهد گزارشی گرفتیم و سپس درباره ادامه لیگ برتر حرف زدیم.

سرمربی پرسپولیس درباره حمایت بازیکنان از هیات مدیره در فضای مجازی افزود: اکنون بحث مصلحت تیم است تا بهترین تصمیم گرفته شود. هر کاری می کنند باید برای حل مشکلات باشد. با رفتن آقای انصاریفرد که زحمات زیادی کشیدند نمی شد تیم را رها کرد. من هم دوست داشتم او بود و کار را با انصاریفرد تمام می کردم اما نشد.

وی راجع به بدهی های پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس مشکلات اساسی و بنیادی در بحث های مالی دارد. برای اینکه مشکلات را برطرف کنیم نیاز به زمان بیشتر داریم. تمام فکر و ذکر اعضای تیم این است که هرچه زودتر مشکلات برطرف شود و بتوانیم کار را به خوبی پیش ببریم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان پرسپولیس همچون خارجی ها حاضر به تخفیف در قراردادهایشان در شرایط فعلی تعطیلی لیگ برتر هستند تاکید کرد: بستگی به ادامه وضعیت دارد. امیدواریم تصمیم خوبی گرفته شود تا به نفع مردم باشد و فوتبال هم ضرر نکند.

سرمربی سرخپوشان درباره برنامه تمرینی بازیکنان در قرنطینه خانگی گفت: تمرین کردن در چنین شرایطی که خوب نیست. تمرینات را بصورت خانگی انجام می دهند. آنها بدن هایشان را نگه می دارند. کار سختی است که آنها را بتوانیم برطرف کنیم. باید با این وضعیت کنار بیاییم. مربی بدنساز تیم در گروه مجازی برای بازیکنان، تمرین داده است تا نسبتا ایده آل بمانند.

گل محمدی در خصوص اینکه آیا از تصمیم مسئولان سازمان لیگ برای ادامه بازی ها یا نیمه کاره ماندن لیگ برتر  فصل جاری اطلاع دارد گفت: به نظرم اولویت در هر صورتی سلامت مردم است. دوست نداریم چنین مساله مهمی به خطر بیفتد. امیدوارم ابتدا ویروس کرونا هرچه زودتر برچیده شود تا سلامت مردم تضمین شود. بحث من ادامه لیگ نیست. باید تصمیماتی گرفته شود که کسی ضرر نکند.