اسکوچیچ در مورد سرمربیگری در تیم ملی فوتبال ایران گفت: سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران افتخار بزرگی است. تعهد من به ۸۰ میلیون ایرانی، تشویقی است تا برای موفقیت و هدفی که دارم بجنگم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از sportnet، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پنجمین سرمربی کرواتی است که هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفته است.

سرمربی پیشین ریژکا و چندین باشگاه عربی پس از گذشت ۷ سال از حضور در باشگاه‌ های ایرانی در بهمن ماه هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در شرایطی برعهده گرفت که تیم ملی با ۲ شکست در موقعیت بدی از لحاظ صعود به مرحله بعدی رقابت‌ های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشت. ایران فعلا در گروه خود پشت  سر عراق در رتبه سوم است.

تیم ملی فوتبال ایران یکی از موفق‌ ترین تیم‌ های ملی آسیا است و چند قهرمانی در کارنامه دارد. ایرانی‌ها در آخرین حضور خود در جام جهانی  در سال ۲۰۱۸ با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه شدند اما به مرحله بعدی نرسیدند.

اسکوچیچ در مورد سرمربیگری در تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران افتخار بزرگی است. تعهد من به ۸۰ میلیون ایرانی، تشویقی است تا برای موفقیت و هدفی که دارم بجنگم. ما در حال حاضر در وضعیت بدی قرار داریم، اما ناامید نمی‌شویم. تیم ما از چهار بازی، سه مسابقه را در خانه برگزار می‌کند و از حمایت گسترده هواداران خود بهره می‌بریم.

اسکوچیچ که هفت سال در ایران فعالیت دارد در ادامه بیان کرد: ما  به حضور در جام جهانی خوش بین هستیم. به ایرانی‌ها قول داده ایم که این تیم را به جام جهانی ببریم و برای تحقق این موضوع همه کار خواهیم کرد. تیم بسیار خوبی هستیم. ایران از ۷ سال گذشته تا الان از نظر عملکرد بهتر شده است. در هر حال من خوش بین هستم.