رئیس فدراسیون هندبال طی حکمی حمید رضا عزتی رئیس فعلی هیأت هندبال استان کرمانشاه به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال طی حکمی حمید رضا عزتی رئیس فعلی هیأت هندبال استان کرمانشاه به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون انتخاب شد.

در مراسم معارفه سرپرست دبیری، علیرضا پاکدل ضمن قدردانی از زحمات محمد رضا رجبی دبیر سابق فدراسیون، گفت: محمد رضا رجبی از دوستان نزدیک من بوده و مطمئناً ایشان هندبال را در ادامه مسیر خود همراهی همکاری خواهد کرد. وی از جنس هندبال بوده و حالا باید در سنگری دیگر در ورزش ارائه خدمت کند.

وی ادامه داد: فرد جدید یعنی آقای حمید رضا عزتی هم از رؤسای فعال هیأت‌های استانی بوده و او هم می‌تواند فردی مؤثر در این سمت باشد.

عزتی سرپرست دبیری فدراسیون هندبال هم با اشاره به زحمات دبیر قبلی و تشکر از وی گفت: از حسن اعتماد رئیس فدراسیون هندبال تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را بدهم.

گفتنی است حمید رضا عزتی دارای سوابقی چون معاونت منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه و مدیر منطقه ۴ هندبال کشور بوده و در رده قهرمانی هم سابقه حضور در تیم ملی جوانان ایران را دارا می‌باشد. وی همچنین دارای مدرک بین المللی مربیگری هندبال بوده و در حال حاضر هم ریاست هیأت هندبال استان کرمانشاه را بر عهده دارد.