سرمربی آلمانی باشگاه بنی یاس امارات گفت: باید در خصوص نحوه برگزاری بازی ‌ها از باشگاه‌ها نظرخواهی شود که این تبادل نظر موجب می‌شود بهترین تصمیم را بگیریم.

به گزارش مرور نیوز، وینفرد شفر سرمربی آلمانی باشگاه بنی یاس امارات در گفتگویی در مورد توقف مسابقات فوتبال در جهان و خصوصا لیگ امارات گفت: از سرگیری بازی‌ ها برای ما و بنی یاس بسیار مهم است، چرا که در شرایط خوبی قرار داشتیم، هرچند می‌دانم چقدر وضعیت سختی است و در شرایط شیوع گسترده بیماری امکان از سر‌گیری بازی‌ها وجود ندارد. با این وجود مسئله مهم این است که بازی‌های فصل جاری تکمیل شود و به نظر من بهتر است فصل بعد در ماه سپتامبر (شهریور) آغاز شود.

سرمربی بنی یاس اضافه کرد: تنها 7 بازی تا تکمیل مسابقات لیگ باقی ‌مانده و ما در شرایط سختی هستیم، اما امیدوارم این بازی‌ها انجام شود. باید در خصوص نحوه برگزاری بازی ‌ها از باشگاه‌ها نظرخواهی شود که این تبادل نظر موجب می‌شود بهترین تصمیم را بگیریم. من فکر می‌کنم لازمن است حداقل دو تا سه هفته فرصت تمرین به تیم‌ها بدهیم تا برای ازسرگیری بازی‌ها آماده شوند و بهترین انتخاب برای تیم ما برگزاری یک اردوی برون مرزی در آلمان است که شرایط خوبی دارد و بسیار امن است.

شفر همچنین گفت: این موقعیت من را به یاد یک خاطره تلخ در سال 2003 انداخت. لحظه درگذشت مارک ویوین فو بازیکن تیم ملی کامرون یکی از سخت‌ترین لحظات زندگی برای من بود. با این وجود ادامه داشت و ما  به عنوان اولین تیم آفریقایی به فینال جام کنفدراسیون‌ها رسیدیم. رمز موفقیت ما اتحاد و همدلی بود که فکر می‌کنم باید تلاش کنیم باز هم متحد بمانیم و در این مسیر برای عبور از این شرایط بحرانی تلاش کنیم.