سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: با فیفا درحال مذاکره هستیم و درحال حاضر هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. مطالبات ما در فیفا حدود ۶۵۰ هزار دلار است که درحال مدیریت آن هستیم تا بدهی با مبالغ کمتر را از این طریق پرداخت کنیم.

به گزارش مرور نیوز، مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این باشگاه گفت: برانکو بابت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت کرده و حکم اولیه او نیز آمده است. در این راستا خواستار توضیحات کامل در خصوص حکم شدیم که هزینه آن از طریق پول‌های ما در فیفا پرداخت شد و نامه آن نیز از سوی فیفا به باشگاه رسید. روال قانونی در حال طی شدن است و اجازه دهید تا حکم قطعی شد، در خصوص مبلغ آن صحبت کنیم.

او افزود: با فیفا درحال مذاکره هستیم و درحال حاضر هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. مطالبات ما در فیفا حدود ۶۵۰ هزار دلار است که درحال مدیریت آن هستیم تا بدهی با مبالغ کمتر را از این طریق پرداخت کنیم. البته مطالبات دیگری نیز داریم که جای نگرانی نیست. رای‌ها زمان می‌برد تا قطعی شود و زمانیکه قطعی شود، آن را مدیریت می‌کنیم.

رسول پناه ادامه داد: درباره تکمیل شدن هیات مدیره پرسپولیس باید وزارت ورزش و جوانان پاسخ دهد. البته درحال حاضر همه کار‌ها را انجام می‌دهیم و هیچ خللی در کار وجود ندارد. اعضای هیئت مدیره از ۸ صبح تا ۸ شب کار می‌کنند و مشکلی وجود ندارد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت کالدرون و بشار رسن گفت: کالدرون از ما شکایت کرده و باشگاه برای پرونده کالدرون دفاع محکمی انجام داده و منتظر حکمیت هستیم. درباره بشار نیز من با رسن صحبت کردم و او به دلیل دریافت نکردن مطالباتش ناراحت بود. به هرحال منتظر بازگشت او به ایران هستیم تا با هم صحبت کنیم. ما بازیکنان خوب و بزرگی داریم که ستاره هستند و درصدد هستیم تا با همه آن‌ها ادامه دهیم.

وی در مورد جلسه کمیته استیناف اظهار کرد: ورود من به فدراسیون فوتبال مربوط به حراست بود و همچنین منتظر نظر کمیته استیناف هستیم. درباره حامی مالی باید بگویم که قرارداد با کارگزار پیشین فسخ شده و چند شرکت خواستار همکاری شده اند که از وزارت ورزش خواستار شدیم تا استعلام بگیرند و نتیجه آن را اعلام می‌کنیم.

رسول پناه درباره انتقال پول علیرضا بیرانوند به کالدرون و شایعات اخیر گفت: قرار بود تا ۲۵ اسفند بیرانوند به بلژیک برود و تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارند تا تیم بلژیکی ۲۰۰ هزار دلار بدهد. پس از بحث کرونا مشکلاتی به وجود آمد و اینکه گفته می‌شود شماره حساب کالدرون داده شده است، کذب محض است.  

او در خصوص جلسه با بازیکنان بیان کرد: جلسات خانوادگی با بازیکنان داریم و مشکلات شان را می‌گویند و تلاش می‌کنیم تا مشکلات را حل کنیم. قرار است در این ماه پرداختی‌های جدید به باشگاه داشته باشیم. بازیکنان حدود ۵۳ درصد دریافتی داشته اند. همچنین صحبت‌هایی که گفته شده بازیکنان تهدید به اعتصاب کرده اند، صحت ندارد.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در مورد ادامه برگزاری رقابت های لیگ برتر گفت: ما در این خصوص منتظر اعلام وزارت ورزش و جوانان هستیم. درباره کسر قرارداد نیز هنوز تصمیمی گرفته نشده است. باید بگویم که پیشکسوتان سرمایه‌های باشگاه هستند و من سیاست تعامل دارم و نقطه نظرات آن‌ها را شنیدیم.

وی در پایان گفت: باید کرونا را جدی بگیریم. بیماری سختی است که اقتصاد و سلامتی مردم را به خطر انداخته و همه باید کمک کنند تا این مشکل حل شود.