دبیرکل فدراسیون فوتبال از دریافت تاییدیه رسمی فیفا در خصوص جدول زمان‌ بندی اصلاح اساسنامه خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال  با ارائه گزارشی از روند اصلاح اساسنامه و برگزاری مجامع لازم از دریافت تاییدیه رسمی فیفا در این خصوص خبر داد و گفت: جدول زمان‌بندی پیشنهادی به منظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و کدهای انتخاباتی هم‌چنین برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در ٢٠ آیتم تهیه و در جلسه مورخ ٢٦ فروردین به تایید هیات رییسه فدراسیون فوتبال رسید و در مهلت قانونی به فیفا ارسال شد. متعاقبا در تاریخ ٤ اردیبهشت فدراسیون جهانی فوتبال به صورت رسمی و مکتوب موافقت خود را درباره اجرای جدول زمان‌بندی طبق نقشه راه ارسال شده اعلام کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه کرد: بر اساس تاییدیه فیفا و ای اف سی هیات رییسه فدراسیون با استفاده از اختیارات و وظایف ذاتی خود ضمن فراهم کردن مقدمات قانونی با برگزاری مجامع مورد نظر به منظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و در نهایت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اقدام خواهد کرد.

نبی در پایان گفت: کلیه اعضای محترم مجمع قطعا در فرایند قانونی اصلاح اساسنامه مشارکت لازم را داشته و خواهند داشت و می‌بایست در این مسیر با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، اصلاحات اساسنامه به بهترین شکل انجام شود. تا کنون نیز طبق ضوابط و قوانین، کمیته حقوقی و تدوین مقرارت در اصلاح اساسنامه براساس نظرات دریافتی از اعضاء مجمع در مهلت  مقرر و هم‌چنین با رعایت اساسنامه استاندارد فیفا  و قوانین و مقرارت کشور، طبق جدول زمان‌بندی فرآیند قانونی را طی کرده و مواکدا فدراسیون پس از تصویب اساسنامه متعاقبا مجمع انتخاباتی را برگزار می‌کند.