سرمربی استقلال تهران می‌گوید تیمش فردا سعی می‌کند فوتبالی به دور از حاشیه بازی کند.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی مقابل صبای قم، درباره تغییرات تیمش از بازی گذشته با صبا در جام حذفی تا این دیدار اظهار کرد: بازی با صبا در جام حذفی تجربه خوبی بود و بعد از آن تغییراتی در تاکتیک‌های تیم به وجود آوردیم. در روزهای گذشته نیز تلاش کردیم راه بازی با تیم هایی مانند صبا که چند لایه دفاع می‌کنند را پیدا کنیم. البته کادر فنی صبا هنوز تصمیم نگرفته که برابر ما با آرایش دفاعی بازی کند یا خیر.

او با بیان اینکه از عملکرد کاوه رضایی تا اینجای فصل راضی است، گفت: اگر رضایی برای ما چند گل زده بود، به طور حتم در تیم ملی حضور داشت. مطمئنا اگر تلاش او در جنگ تن به تن و کمک به تیم در گلزنی نیز نتیجه دهد، به تیم ملی راه پیدا خواهد کرد.

منصوریان ادامه داد: امیدوارم فردا همه مردم قم به استادیوم بیایند. فصل گذشته زمین شرایط مناسبی داشت و امیدوارم فردا نیز شرایط خوبی به همان صورت باشد. سعی می‌کنیم به دور از حواشی فوتبال بازی کنیم. به مردم قم و تیم صبا نیز احترام می‌گذاریم. به طرفین نگاه نمی‌کنیم و در مسیر مستقیم حرکت می‌کنیم تا اگر دست اندازی داشتیم هم ما را متوقف نکند.

او با بیان اینکه فضای سخت‌تری را در استقلال نسبت به نفت تهران تجربه می‌کند، گفت: به خرمگاه گفتم در دو هفته پایانی لیگ اگر 6 امتیاز می‌گرفتیم، قهرمان بودیم. فصل گذشته اگر سایپا و سپاهان را می بردیم، قهرمان می‌شدیم. در زمین فوتبال متفاوت است. من دوران سختی را گذارندم.

سرمربی استقلال در ادامه درباره شرایط صبای قم بیان کرد: فکر می‌کنم صبا این توانایی را دارد که سهمیه لیگ برتری را حفظ کند. صبا بیشترین تحمل ناهمواری را داشته و به مرز خط قرمز رسیده اما شرایط را حفظ کرده است. امیدوارم مشهد و قم سهمیه داشته باشند و از فضای ناهموار رد شوند.