تیم ملی کشتی پیشکسوتان بعد از دریافت ویزا شینگن راهی مسابقات اوپن فنلاند شدند که در روز وزن کشی متوجه می شوند فدراسیون کشتی طی نامه ای اعلام کرده نباید مسابقه دهند.

به گزارش خبرنگار سایت خبری مرور نیوز، این روز ها خبر بلاتکلیفی کشتی گیران پیشکسوت در مسابقات جهانی فنلاند نقل هر محافل ورزشی شده که حتی رضا رشید پور در برنامه حالا خورشید به آن پرداخته که فدراسیون کشتی در این برنامه پر بیننده اعلام کرد پیشکسوتان بدون اطلاع آنها به این تورنمنت رفته اند. در ابتدا باید بگوییم که این مسابقات اوپن است که هر ورزشکاری که می خواهد می تواند با هزینه شخصی خودش به این تورنمنت شرکت کند. 

از آنجا که به فدراسیون کشتی اعلام کرده بودند باید تمامی اعزام ها با هماهنگی شورای برون مرزی انجام شود تا به عنوان تیم ملی کشتی به مسابقات راه یابند و آنها هم بدون هماهنگی با شورا اعزام شدند این امر باعث شد تا نتوانند در مسابقات فنلاند جایی داشته باشند و تمام کاسه و کوزه ها سر رسول خادم رییس فدراسیون بشکند.

حال با این وضعیت مشخص نیست که چه کسانی مقصر هستند زیرا اگر اعزامی در کار نبود پس چرا انتخابی گذاشتند و در خواست ویزا کردند با این حال متوجه می شویم که مقصر کشتی نگرفتن اعزامی ها به المپیک شورای برون مرزی است که شاید اگر یک کارمند حراست به همراه داشتند این مشکل حل می شد. 

نامه فدراسیون کشتی

ترجمه این نامه

براساس دعوتنامه ی فدراسیون کشتی فنلاند، این فدراسیون میزبان کشتی پیشکسوتان در تاریخ ٢٢-٢٥ سپتامبر در سینا جوکی می باشد همچنین این رقابت ها به صورت آزاد یا اپن می باشد.

خوشحال می شویم سفارت شما همکاری لازم راجهت اخذ ویزا برای شرکت در مسابقات داشته باشد .

در مورد تغییر اسامی، اسم های دیگری اضافه خواهد شد.           

با احترام

حمید بنی تمیم

 

نامه به برنامه رشید پور (2)

حال با توجه به این دو نامه مشخص نیست که چه کسی مقصر است.