مدیرعامل استقلال درباره نا آماده بودن دیاباته توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مرور نیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در گفتگویی رادیویی درباره شرایط آبی‌پوشان در آستانه دیدار با فولاد و مشکلات پروازی برای سفر به اهواز گفت: بازیکنان در این مدت که ستاد مقابله با کرونا اجازه شروع تمرینات را داده، با انگیزه تمرین کردند ولی متاسفانه علی‌رغم این که بیش از ۱۵ بلیت اضافی تهیه کرده بودیم، نمی‌دانم روی چه حسابی هواپیما را کامل پر کرده بودند و این موضوع بدی بود. البته ما پرواز برگشت را چارتر گرفتیم ولی فکر نمی‌کردیم که برای پرواز رفت چنین اتفاقی پیش بیاید.

او افزود: بازیکنان ما حتی یک صندلی هم فاصله نداشتند. این موضوع از قبل هماهنگ شده بود و تعداد بلیت‌هایی که گرفته بودیم دو به یک بود. آن‌ها حتی بلیت‌های ما را هم فروخته بودند و حرکت خوبی نبود. ما شدیدا به این موضوع اعتراض کردیم و پیگیر آن هستیم.

او افزود: دو نفر زودتر به اهواز رفتند و تمام مباحث بهداشتی را بررسی کردند. امیدوارم در شروع لیگ بازی زیبایی را شاهد باشیم که با پیروزی ما به پایان برسد و دوباره در جدول و کورس قهرمانی قرار بگیریم. انگیزه بازیکنان بسیار بالاست.

مدیرعامل استقلال درباره دو مصدومیت شدید بازیکنان استقلال و اختلاف کادر پزشکی و کادر فنی تیم اظهار کرد: وقتی دو ماه، دو ماه و نیم تمرینات تعطیل می‌شود و پس از آن اجبار برای برگزاری مسابقات در زمان کوتاه است، فشار تمرینات بالا می‌رود. در تیم‌های حرفه‌ای دنیا هم این اتفاقات می‌افتد. خوشبختانه اختلاف خاصی نبود و تنها اختلاف سلیقه بود که ظرف کمتر از یک روز مشکل حل شد و به درک متقابل رسیدند.

سعادتمند درباره نا آماده بودن دیاباته گفت: تشخیص این موضوع با کادر فنی است و من در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم. حتما تشخیص کادر فنی بوده که دیاباته آماده نیست. ضمن این که ما بازیکنان آماده دیگری مانند ارسلان مطهری و مهدی قایدی داریم.

او در ادامه درباره جلساتی که در وزارت ورزش و جوانان در مورد پرونده خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس دارند توضیح داد: در حال حاضر اراده‌ در واگذاری استقلال و پرسپولیس و حضور در بازار بورس است. ما هر سه‌شنبه در وزارت ورزش و جوانان با حضور وزیر ورزش و جوانان و سه معاونش و همچنین معاون خصوصی‌سازی و در بعضی مواقع رئیس سازمان خصوصی‌سازی، جلسه داریم. همه موارد در این جلسات بررسی می‌شود و فکر می‌کنم در دو ماه گذشته فعالیت خوبی درباره این موضوع صورت گرفته و بستر برای ورود به بازار بورس در حال آماده شدن است.

مدیرعامل استقلال در پایان درباره پرونده‌های این تیم در فیفا بیان کرد: ما تا حد زیادی موفق شدیم که پرونده بویان را از طریق مطالباتمان در فیفا حل کنیم و بخش دیگری‌اش را هم خودمان پرداخت می‌کنیم. در مورد پرونده آقای شفر هم دو هفته است که فیفا موضوع کرونا را در فورس‌ماژور قرار داده و به همین دلیل به باشگاه‌ها مهلت بیشتری می‌دهد و به همین دلیل می‌توان اقدامات لازم را در دو، سه ماه آینده انجام دهیم. ما منتظر جواب فیفا هستیم. رقم‌ها بسیار سنگین است اما امیدواریم که این مشکل را هم حل کنیم.