شب گذشته اردوی مشترک تیم‌های ملی فوتبال ساحلی بزرگسالان و تیم (ب) کشور در بندرعباس آغاز شد.

به گزارش مرور نیوز، مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2017 باهاما از شب گذشته (پنجشنبه) به میزبانی استان هرمزگان آغاز و تا روز سه‌شنبه به مدت شش روز برگزار خواهد شد.

به همین منظور پس از اعزام تیم و استراحت کوتاهی در هتل، بازیکنان تیم ملی بزرگسالان که شامل محمد احمدزاده، مصطفی کیانی، مسلم مسیگر، محمدعلی مختاری، حمید بهزادپور، سیدعلی ناظم، حسن عبدالهی، فرید بلوکباشی، وحید قلی‌پور، سجاد عبداله‌پور و علی درویش متولی می‌شود، نخستین تمرین خود را به مدت یک ساعت در زمین شهرداری بندرعباس انجام دادند.

به دنبال سیاست‌گذاری دپارتمان فوتبال ساحلی و بنابر درخواست کادرفنی تیم‌های ملی،  بازیکنان تیم ملی (ب) نیز با هدف آشنایی بازیکنان جوان این تیم با شرایط اردویی و تمرینی ملی‌پوشان بزرگسال در این اردو حضور دارند که در همین راستا محمد مرادی، احسان درا، ایمان میرشمسی، محمدجواد دهقانی‌زاده، رضا سلیمانی، محمدجواد خسروی، علی میرشکاری، محمدعلی صادقی و محمد معصومی‌زاده نیز شب گذشته در کنار تیم ملی بزرگسالان ریکاوری خود را به طور مشترک برگزار کردند.

تمرین مشترک تیم‌های ملی بزرگسالان و (ب) فوتبال ساحلی ایران نیز ساعت 9 صبح امروز در هوای خنک و آفتابی بندرعباس پیگیری شد. در این تمرین ملی‌پوشان در ابتدا به کار با توپ پرداختند و پس از آن زیر نظر علی نادری بدن‌های خود را گرم کردند.

بازیکنان از مرکز زمین دو نفری توپ را با پاس‌های پیاپی به سمت دروازه می‌رساندند و در نهایت ضربه قیچی برگردان را می‌زدند. این قسمت از تمرین برای تمام بازیکنان در قالب دو گروه انجام شد. همین تمرین با سه بازیکن و با پاس‌های تک ضرب به سمت دروازه ادامه پیدا کرد و ضربات نهایی به سوی دروازه روانه شد.

قسمت دیگر تمرین نوبت صبح امروز را زدن ضربات قیچی برگردان از وسط زمین تشکیل داد. در ادامه ملی‌پوشان در قالب چهار گروه به بازی درون تیمی پرداختند و نکات فنی مداوم توسط کادرفنی به بازیکنان گوشزد شد.  در نهایت این تمرین 90 دقیقه‌ای با سرد کردن بدن بازیکنان به پایان رسید.

تمرین نوبت عصر تیم ملی بزرگسالان از ساعت 17 برگزار خواهد شد. همچنین ساعت 16 امروز دیدار دوستانه تیم ملی (ب) با تیم شهرداری بندرعباس قهرمان لیگ دسته یک کشور برگزار می‌شود.