در جام جهانی موی تای که به میزبانی روسیه برگزار شد، نماینده ایران در وزن ۶۰ کیلوگرم در حالی روی سکوی سوم قرار گرفت که نماینده رژیم اشغالگر قدس روی سکوی اول ایستاده بود. با بازنشر تصاویر این اتفاق در رسانه‌ها، فدراسیون ورزش‌های رزمی رسما عذر خواهی کرد.

به گزارش مرور نیوز، متن عذر خواهی این فدراسیون به شرح زیر است:

«احتراماً نظر به انتشار تصویری از سکوی مدال برنز خانم سعیده غفاری ملی‌پوش ۶۰- تیم ملی موی تای در جام جهانی کازان روسیه و حضور ورزشکاری از رژیم اشغالگر وغاصب قدس در سکوی اول، ضمن عذرخواهی رسمی اعلام می‌دارد:

فدراسیون ورزش‌های رزمی ضمن تاکید موکد بر عدم به رسمیت شناختن رژیم سفاک صهیونیستی و پیروی محض  از منویات نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید می‌نماید که مساله فوق‌الاشاره صرفا محصول یک خطای انسانی غیرعمدی بوده و فدراسیون ورزش‌های رزمی در حال بررسی دقیق‌تر موضوع با همکاری نهادهای نظارتی جهت توبیخ جدی و غیرقابل اغماض مسئولان ذی‌ربط است و گزارش نهایی بعد از بررسی‌های قانونی در اختیار شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت.

لذا تاکید می‌نماید این فدراسیون کما فی‌السابق پرچمدار مبارزه با رژیم اشغالگر و غاصب قدس و پیروی از منویات مقام معظم رهبری می‌باشد.»