مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: به دنبال تامین پول برای پرداخت طلب بویان و شفر هستیم تا این پرونده‌ها مختومه شود.

به گزارش مرور نیوز، احمد سعادتمند مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: ما برای اینکه بتوانیم هزینه‌ها را تامین کنیم به سمتی رفتیم که در بخش اقتصادی موفق‌تر باشیم. باشگاه بزرگ استقلال قرارداد خوبی را با شرکت مورد نظر منعقد کرده است و از هواداران می‌خواهم به باشگاه کمک کنند. درصد سود استقلال مشخص است و به حساب ما می‌آید و هواداران شک نکنند سود حاصل از قرارداد با شرکت مورد نظر فقط به حساب باشگاه واریز می‌شود.

او درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال گفت: متاسفانه قرارداد‌هایی از گذشته بود که به مراحل نهایی رسیده و عملیاتی شده است. درباره پرونده بویان بخش عمده‌ای از طلب وی را از محل درآمد هایمان در فیفا تامین کردیم و یک سوم باقی مانده را با کمک هیئت مدیره تامین می کنیم.

سعادتمند ادامه داد: پرونده شفر هم به ۶۰۰ هزار دلار رسیده که در تلاش هستیم بخش اعظمی از این رقم را پرداخت و بخش دیگر را با او توافق کنیم و در مدت ۲ ،۳ ماه آن را بپردازیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: استراماچونی شکایتی را به فیفا مطرح کرده و تاریخ بررسی این پرونده هنوز مشخص نشده، اما در تلاش هستیم بدون واسطه در ایران یا ایتالیا با او مذاکره کنیم تا این موضوع تمام شود.