مدیرعامل باشگاه استقلا گفت: امسال کمترین خروجی را نسبت به سال‌ های قبل خواهیم داشت. نفرات با کیفیتی را هم جذب می‌کنیم که در اندازه باشگاه استقلال باشند. تا آخر هفته قرارداد یک بازیکن را تمدید می‌کنیم.

به گزارش مرور نیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در مورد اینکه آیا پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته شده است یا خیر، اظهار داشت: برای اولین بار باشگاه استقلال در یک پرونده برنده شد و ما در پرونده کولی (مربی ستبق تیم فوتبال استقلال تهران) برنده شده ایم. در رابطه با وضعیت داریوش شجاعیان بر خلاف میل باطنی از این به بعد مستقیم با فیفا مکاتبه خواهیم کرد. در شرایط عادی اکنون باید فصل جدید را شروع می‌کردیم.

او درباره پرونده شفر، عنوان کرد: در پرونده ساشا شفر در روز‌های آینده به احتمال زیاد برنده خواهیم شد. در خصوص وینفرد شفر هم باید ۶۰۰ هزار دلار را تا ۱۰ روز آینده تهیه کنیم تا مشکلی به وجود نیاید.

سعادتمند درباره وضعیت استقلال در فصل آینده، گفت: جلساتی با فرهاد مجیدی داشته و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا نفرات کلیدی تیم حفظ شوند. امسال کمترین خروجی را نسبت به سال‌ های قبل خواهیم داشت. نفرات با کیفیتی را هم جذب می‌کنیم که در اندازه باشگاه استقلال باشند. تا آخر هفته قرارداد یک بازیکن را تمدید می‌کنیم.

او در ادامه بیان کرد: زمین مرغوبکار که سند آن را گرفتیم ارزشی معادل ۵۰۰ میلیارد تومان دارد. این مورد یکی از سند‌های افتخار باشگاه استقلال است. ما بنا داریم که آن را توسعه دهیم. امروز از کمپ حجازی هم بازدید کردیم و سند آن را هم به احتمال تا هفته آینده خواهیم گرفت.

سعادتمند افزود: سند گرفته شده به نام باشگاه استقلال است و مطالب گفته شده درباره اینکه یک ساله خواهد بود، کذب است.