هافبک تیم تراکتورسازی بعد از 1.5 سال به ورزشگاه آزادی برمی‌گردد؛ او معتقد است با توجه به شرایط جدول تیمش باید استقلال را شکست دهد.

به گزارش مرور نیوز، درباره شرایط تراکتورسازی، شعارهایی که علیه فرزاد حاتمی سر داده شد، دیدار با استقلال، بازگشتش به ورزشگاه آزادی بعد از 1.5 سال و برخی مسائل دیگر صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

دو امتیاز هدر رفته را باید جبران کنیم

من در بازی با پدیده محروم بودم اما بازی را تماشا کردم. متاسفانه روی یک غافلگیری گل خوردیم و دو امتیاز حساس را از دست دادیم. به هر حال فوتبال اینطور است و قطعا سعی داریم نتایج قبل را جبران کنیم. 3 بازی سخت تا نیم فصل داریم و امیدوارم بتوانیم در این مسابقات نتایج قابل قبولی بگیریم.

حاتمی هرگز کم کاری نمی کند

متاسفانه در بازی با پدیده شعارهایی علیه فرزاد حاتمی داده شد. فرزاد بازیکنی است که زحمت می کشد و جزو چند فوروارد برتر لیگ است. اگر تیم مساوی می کند یا می بازد، همه در آن مقصر هستند و نباید همه چیز را به یک نفر نسبت داد. با توجه به شناختی که از فرزاد حاتمی دارم، مطمئن هستم که او کم کاری نمی کند. فرزاد در روزهایی که جایی در ارنج تیم نداشت، نهایت تلاشش را به کار گرفت تا بتواند موفق باشد.

قلعه نویی با کسی تعارف ندارد

امیر قلعه نویی مربی است که با هیچ کس تعارف ندارد. اگر فرزاد حاتمی یا بازیکنی خوب نباشد، نیمکت نشین می شود. فرزاد حاتمی زحمت می کشد و دور از انصاف است که بخواهیم به او اهانت کنیم. البته هواداران تراکتورسازی فوتبال فهم هستند و این که چند تماشاگر نما بی احترامی کنند، را نباید بزرگ کنیم. فرزاد جزو نفرات تاثیرگذار لیگ است و امیدوارم در ادامه نیز موفق باشد.

تیم ها مقابل تراکتور بسته بازی می کنند

متاسفانه تیم هایی که مقابل تراکتورسازی قرار می گیرند، بسته بازی می کنند و تمام روزنه ها را می بندند. این مساله کار ما را سخت می کند و طبیعی است در چنین شرایطی دنبال ضدحملات باشیم. البته موقعیت هایی را نیز از دست می دهیم و این مساله کار را برای زدن گل سخت می کند. با این حال تلاشمان را بیشتر می کنیم و امیدوارم شرایط بهتری را رقم بزنیم.

لیگ فرسایشی روی تراکتور تاثیر گذاشته

لیگ برتر شرایط سخت و فرسایشی دارد. همین امر محرومان و مصدومان را افزایش می دهد و این مساله قطعا روی تیم ما تاثیر می گذارد. وقتی هم دست مربی بسته باشد، او نمی تواند تیمش را با تمام قوا به میدان بفرستد و شرایط دشوار می شود.

شرایط در نیم فصل دوم فرق می کند

ما 3 بازی حساس داریم؛ استقلال،سپاهان و نفت تهران تیم های قدرتمندی هستند اما باید بتوانیم جبران کنیم. دو امتیازی که از دست دادیم شرایط را سخت کرده ولی باید سربلند از این 3 مسابقه بیرون بیاییم. قطعا در نیم فصل تیم تقویت می شود و شرایط فرق می کند. ما در هردوجام می توانیم موفق ظاهر شویم و با کمک هواداران به موفقیت برسیم.

به حواشی استقلال کاری ندارم

من کاری به حواشی احتمالی در بازی با استقلال ندارم اما از نظر جدولی این مسابقه حساس است. در مصاف با استقلال نیاز به 3 امتیاز داریم. استقلال هم تیم خوبی است که می خواهد به جمع مدعیان اضافه شود؛ پس بازی سخت و سنگینی در پیش داریم. امیدوارم هر تیمی لیاقت داشته باشد، به موفقیت برسد.

بازگشت به آزادی بعد از 1.5 سال

حدود یکسال و نیم است در ورزشگاه آزادی بازی نکردم و بازی با استقلال اولین بازی ام بعد از حضور در فوتبال قطر است. امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و هواداران و کادرفنی را راضی کنم.