با گذشت 12 هفته از لیگ برتر سپاهان تیم دهم جدول است. با 4 پیروزی، 3 تساوی و 5 باخت! تفاصل گل این تیم هم منفی است. آنهم با مربی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر!

به گزارش مرور نیوز، طبیعی است هواداران سپاهان از نتایج به دست آمده این فصل ناراحت باشند. هم چنین اعضای هیات مدیره. هر چند این بدین معنی نیست که همه مقصر را باید کادر فنی دانست و به این نتیجه رسید که برکناری ویسی بهترین راه برای خروج از بحران است. به خصوص که سپاهان فصل گذشته این تجربه تلخ را داشت و  تصور می کرد اگر حسین فرکی را کنار بگذارد قهرمانی به این تیم برمی گردد اما این چنین نشد و حتی در هفته هایی این نگرانی وجود داشت که تیم در معرض سقوط قرار نگیرد!

از سویی در یکی دو فصل اخیر چند تجربه خوب داشتیم. ذوب آهن با حمایت از یحیی گل محمدی قهرمان شد. در همین فصل اخیر فولاد با حمایت از نعیم سعداوی خود را پیدا کرد و... مثال های عدیده ای که می توان زد.

اما مقایسه تیم حسین فرکی و عبدالله ویسی نشان می دهد که تیم حسین فرکی کارنامه بهتری از خود به جای گذاشته بود. البته حسین فرکی در پایان هفته یازدهم از سمت خود استعفاء کرد اما پایان هفته دوازدهم در کارنامه ای که برای این تیم ثبت شده 5 پیروزی – 5 تساوی و تنها دو باخت دیده می شود. تفاصل گل تیم هم منفی نبود. 13 گل زده و 10 گل خورده نشان می داد که سپاهان در حمله قوی تر از دفاع است!

اما این فصل و تا به این جای کار تیم 5 باخت داشته. یعنی به اندازه تعداد پیروزی های فصل گذشته تا پایان هفته دوازدهم. 4 برد و 3 تساوی تا به اینجای کار 15 امتیاز برای سپاهان به ارمغان آورده. 5 امتیاز کمتر از فصل گذشته. ضمن اینکه تفاضل گل این تیم منفی است و این بدین معنی است که سپاهان این فصل بر خلاف فصل گذشته در حمله ضعیف است! البته می توان همین جمله را در مورد خط دفاعی هم گفت.

حسین فرکی با سپاهان قهرمان شد و بعد استعفا داد و حال عبدالله ویسی هم با قهرمانی استقلال خوزستان به سپاهان آمده. اگر قرار بر کنار گذاشتن عبدالله ویسی باشد سپاهان تبدیل به مربی قهرمان کش خواهد شد. هر چند طاهری – مدیر عامل باشگاه  سپاهان به صراحت اعلام کرده اولتیماتومی به ویسی نداده و از این مربی حمایت خواهد کرد. 

شاید این سیاست بهترین سیاست باشد. البته با کمی صبر.