کلاس سطح سه مربیگری فوتسال در حالی فردا در تهران آغاز می‌شود که با برگزاری این دوره، فرصت طلایی نصیب مربیان ایرانی شده است.

به گزارش مرور نیوز، بالاترین سطح آموزشی فوتسال برای مربیان از فردا دوشنبه در هتل المپیک آغاز می شود و آموزش های کاملی در بخش های مختلف فوتسال به حاضران در این دوره ارائه می شود.

مرحله اول این دوره آموزشی از پانزدهم تا بیستم آذر برگزار می شود و مرحله دوم هم با حضور مدرسان خارجی از بیست و دوم تا بیست و هشتم ادامه دارد. تعطیلات نیم فصل لیگ برتر این فرصت را برای مربیان فراهم کرده که با فراغ بال بیشتری در این دوره ها حضور یابند.

مدرسی این دوره ها را امیر فراشی در بخش دروازه بانی، حسین شمس در بخش مباحث بعد از اتمام مسابقات، ناصر صالح در بخش استراتژی های دفاعی، کاظمی مباحث مارکتینگ و عباس ترابیان در مباحث مدیریت تیم بر عهده دارند.

این دوره ها شامل مباحث داوری، مجوز حرفه ای باشگاه ها و حتی امنیت استادیوم ها هنگام برگزاری مسابقات فوتسال می شود که تدریس این مبحث آخر بر عهده علی تارقلی زاده عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

مرحله دوم این دوره آموزشی هم با حضور ویکتور هرمانس مربی سرشناس فوتسال از بیست و دوم آذر آغاز خواهد شد. همچنین یک مربی برزیلی هم تدریس مسائل بدنسازی فوتسال را بر عهده دارد.