سرمربی آبی ها بعد از یک روز استراحت در تمرینی پرفشار بازیکنان استقلال را برای دیدار با تراکتورسازی آماده کرد.

به گزارش مرور نیوز، بازیکنان استقلال اولین جلسه تمرینی خود را بعد از یک روز استراحت صبح روز یکشنبه در زمین شماره دو آزادی برگزار کردند.

*فرشید اسماعیلی بزرگترین غایب استقلال در این جلسه تمرینی بود که با اعلام پزشکان استقلال بعد از پشت سر گذاشتن تستهای پزشکی به تمرینات این تیم در روزهای آتی اضافه می شود. همچنین میثم مجیدی در این جلسه تمرینی حضور نداشت و با حضور در کلینیک به مداوای مصدومیت خود مشغول بود.

*با توجه به غیبت جونز در تمرین آبی پوشان، استقلالی ها زیر نظر چینی به گرم کردن بدنهای خود پرداختند و پس از آن با پاس کاری ترکیبی آماده تمرین تاکتیکی روز یکشنبه شدند.

*بخش بعدی تمرین استقلالی ها مرور کارهای تاکتیکی در حمله و دفاع بود که منصوریان در این بخش تمرین نظارت ویژه ای داشت. سرمربی استقلال در جریان این آیتم تمرینی بارها با سوت زدن، تمرین را متوقف کرد تا نکات مورد نظر خود را به بازیکنان انتقال دهد.

*محسن کریمی در این جلسه تمرینی به انجام تمرینات اختصاصی مشغول بود.

*بازی شب گذشته بارسلونا و رئال مادرید یکی از سوژه های اصلی تمرین استقلال بود. بازیکنان از زمان حضور در رختکن درباره بازی شب گذشته به بحث و تبادل نظر پرداختند و البته با توجه به نتیجه مساوی حاصل شده در این بازی، هر دو گروه انتقام گیری و پیروزی را به بازی دور برگشت موکول کردند.

*نصرالله عبداللهی در این جلسه تمرینی حضور نداشت اما بهتاش فریبا مدیرفنی استقلالی ها از ابتدای تمرین در کنار سایر بازیکنان و کادرفنی حضور داشت.

*دروازه بان های استقلال زیر نظر بابازاده و نامداری به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند و پس از آن در بخش پایانی به تمرین گروهی اضافه شدند.