ستاره پیشین بارسلونا به ستایش از پپ گواردیولا پرداخت و او را بهترین مربی جهان دانست.

به گزارش مرور نیوز، منچسترسیتی روزهای خوبی را در لیگ برتر انگلیس پشت سر نمی گذارد. این تیم با هدایت پپ گواردیولا شروعی توفانی داشت و خیلی سریع ثابت کرد یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی است. توقف برابر میدلزبورو و شکست برابر چلسی که هر دو در ورزشگاه خانگی صورت گرفت، باعث شده تا سیتی صدر جدول را از دست بدهد و اختلاف این تیم با چلسی صدرنشین زیاد شود.

با وجود آنکه سیتی شرایط سختی دارد اما ساموئل اتوئو به ستایش از گواردیولا پرداخت گفت: پپ همه ابزارهای موفقیت را دارد. از نظر من او بهترین مربی جهان است. گواردیولا همواره از تیمش می خواهد که بازی زیبا را در دستور کار خود قرار بدهد. او با بازیکنان رابطه خوبی دارد و تفکراتش را به خوبی به آنها انتقال می دهد. رمز قدرت گواردیولا در این است که بر تفکراتش اصرار دارد و به دنبال تغییر فلسفه خود نیست. از نظر فنی او بهترین مربی جهان است. هیچ شکی در بیان چنین چیزی ندارم.

اتوئو در حالی چنین سخنانی را بر زبان آورد که پیش از این در بارسلونا با گواردیولا به مشکل خورد و در نهایت مجبور شد از این تیم جدا شود. او پیش از این بارها به از گواردیولا انتقاد کرده بود اما این بار به ستایش از  این مربی اسپانیایی پرداخت.

مهاجم سابق بارسلونا از شانس بالای پاری سن ژرمن برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیز سخن به میان آورد و گفت: PSG با وجود آنکه در لیگ فرانسه نتایج خوبی به دست نیاورده است اما شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد.