کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس پیش بینی کرد آرسنال بتواند این فصل قهرمان لیگ برتر شود.

به گزارش مرور نیوز، آرسنال در کنار تیم های چلسی، منچسترسیتی و لیورپول از مدعیان قهرمانی در رقابت های فصل جاری لیگ برتر است. توپچی های لندن این هفته توانستند وستهام را با ۵ گل از پیش روی بردارند. در این دیدار الکسیس سانچس مرد اول بازی بود و توانست برای تیمش هت تریک کند. آرسنال بعد از شکست در بازی نخست برابر لیورپول، دیگر شکست نخورده است و در حال حاضر در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

الن شیرر که یکی از کارشناسان فعال BBC است، درباره قهرمان این فصل لیگ برتر گفت: کلید قهرمانی این فصل آرسنال در اختیار الکسیس سانچس است و اگر او بتواند همین روند خوب خود را ادامه بدهد، آرسنال در پایان فصل، قهرمان لیگ برتر خواهد شد. آرسنال این فصل شانس بزرگی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و باید از این شانس خود نهایت استفاده را داشته باشد.

آرسنال آخرین بار در سال ۲۰۰۴ قهرمانی در لیگ برتر را با ستارگانی چون تیری آنری و پاتریک ویرا کسب کرد و از آن سال به بعد دیگر نتوانسته است در لیگ برتر قهرمان بشود. البته تیم ونگر در این مدت دو قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در جام خیریه را کسب کرده است. این تیم یک بار نیز به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید که با شکست برابر بارسلونا در موناکو از رسیدن به جام قهرمانی بازماند.

آرسنال همچنین در لیگ قهرمانان نیز حضور دارد و توانسته است صعود خود را به مرحله بعد این رقابت ها قطعی کند. این تیم در صورتی که بتواند بازل را شکست بدهد و پاری سن ژرمن برابر لودوگورتس امتیاز از دست بدهد می تواند به عنوان تیم نخست گروه راهی مرحله بعد شود.