سرمربی تیم السد قطر گفت: با پرسپولیس بازی داریم که بهترین تیم ایران است و می‌دانیم یک بازی سخت و دشوار برای ما خواهد بود.

به گزارش مرور نیوز، ژاوی هرناندز، سرمربی تیم السد قطر در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس بیان کرد: برای رسیدن به پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بسیار هیجان‌زده هستیم. با پرسپولیس بازی داریم که بهترین تیم ایران است و می‌دانیم یک بازی سخت و دشوار برای ما خواهد بود.

او افزود: برای پیروزی با اشتیاق زیاد بازی کنیم و امیدوارم با ارائه بهترین بازی در زمین به آن برسیم. در بازی قبلی مقابل سپاهان اولویت ما استراحت دادن به برخی از بازیکنان بود تا آن‌ها را با اطمینان برای این بازی در اختیار داشته باشیم. پرسپولیس برای ما حریفی قدرتمند و دشوار خواهد بود و در این بازی باید سعی کنیم مالکیت توپ و کنترل بازی را در دست داشته باشیم.  

سرمربی السد اظهار داشت: در طول زندگی حرفه‌ای مسابقات پرشور زیادی دیده ام و همیشه مقابل تیم‌های ایرانی از جمله پرسپولیس بوده است. این را به بازیکنانم گفته‌ام که پرسپولیس همیشه با شور و شوق زیاد بازی می‌کنند، به همین دلیل ما هم باید بسیار پرشور باشیم، چون این یک فینال است.