یستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی از ۸ مهرماه در تهران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آغاز می شود.

به گزارش مرور نیوز، بر اساس برنامه اعلامی، هفته اول از دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی در گروه الف روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری و هفته اول دور رفت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در گروه الف روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری و در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

بر اساس مجوز معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این مسابقات می بایست با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود و تمامی افراد حاضر در این مسابقات اعم از کشتی گیران، مربیان، داوران و کادر اجرایی با انجام تست های مخصوص و مجوز فدراسیون کشتی و سازمان لیگ در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

حضور خبرنگاران در این رقابت ها نیز به صورت محدود، با انجام تست و رعایت پروتکل های بهداشتی و مجوز فدراسیون کشتی و سازمان لیگ می باشد.

محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد نیز از نزدیک ناظر این مسابقات خواهند بود.

این رقابت ها بدون تماشاگر برگزار می شود و علاقمندان به کشتی می توانند مسابقات را به صورت مستقیم از رسانه ملی به تماشا بنشینند.

همچنین سازمان لیگ اعلام کرد از حضور افرادی که مجوزهای لازم را از فدراسیون کشتی برای حضور در این رقابت ها دریافت نکرده اند به سالن مسابقات جلوگیری بعمل خواهد آمد و تیم های حاضر نیز از آوردن همراه و یا مهمان به سالن مسابقات خودداری نمایند.