کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی بسیار‌ عجیب عیسی آل کثیر مهره پرقدرت پرسپولیس را به دلیل شادی پس از گل به شش ماه محرومیت از فعالیت های فوتبالی محکوم کرد.

به گزارش مرور نیوز ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آسیا به‌ دلیل‌شادی پس از گل خود مقابل پاختاکور ازبکستان ۶ ماه محروم از فعالیت فوتبالی محروم کرد.

عیسی آل کثیر که در هنگام بازی در صنعت نفت و پیکان هم چندین بار این شادی پس از گل‌را انجام داده بود در ارتباط با معنای این شادی پس از گل‌ توضیح داد:می‌توانید از آن‌هایی که سال‌هاست من را می‌شناسند بپرسید. اصلا اهل این نیستم که بخواهم باعث ناراحتی دیگران بشوم. همین خوشحالی را در بازی های قبلی مقابل الشارجه و السد انجام دادم، حرف و حدیث و حساسیتی هم نبود، به هر حال من این شادی را به خاطر برادرزاده‌ام انجام می‌دهم که واقعا دوستش دارم و چشم های کوچکی دارد.»

اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی بسیار‌ دور از انتظار با بستن چشمان خود بر روی حقیقت روشن ماجرا انگ نژاد پرستی‌‌ به مهاجم گلزن پرسپولیس چسبانده  و وی را ۶ ماه از فعالیت فوتبالی محروم کرده است.

حکمی‌ که قبل از آغاز رقابت نیمه نهایی لیگ‌ قهرمانان آسیا شائبه تاثیر دلارهای عربستانی در‌ آن به وضوح روشن است.

باید دید در چند ساعت آینده چه اتفاقاتی برای این حکم‌خواهد افتاد و فساد در فوتبال آسیا از مراجع بالاتر‌ پیگیری خواهد شد یا همچنان زور پول بر زور حقیقت می چربد.

امیدواریم‌ مسوولان باشگاه‌ پرسپولیس با جدیت‌به این‌ مساله‌ ورود کنند تا حداقل در آینده این‌گونه تصمیم ها برای تیم های ایرانی تکرار‌ نشود.