رئیس فدراسیون والیبال گفت: ما تا یک هفته دیگر، کادر فنی تیم والیبال نوجوانان را معرفی خواهیم کرد.

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در مورد جلسه هماهنگی لیگ برتر والیبال که قرار است روز دوشنبه برگزار شود، گفت: ما 3 راهکار به تیم‌ها ارائه کردیم و موضوع اصلی جلسه روز دوشنبه نیز بررسی راهکارهای شروع مجدد و برگزاری لیگ برتر است. البته ممکن است تغییراتی هم در این بین داده شود.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: قطع زنجیره کرونا، کم کردن تعداد سفرها و حفظ سلامتی بازیکنان، مهمترین اهداف ماست و فکر نمی‌کنم در این بین، برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت برای تیم‌ها مهم باشد. لیگ امسال، منتهی به المپیک است و بسیاری از ملی پوشان ما در لیگ، شاغل هستند. ما باید خروجی مناسب و خوبی از لیگ برتر بگیریم.

داورزنی در مورد انتخاب سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: هنوز برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا قطعی نشده و اگر فدراسیون جهانی روی برگزاری رقابت‌های قاره‌ای اصرار داشته باشد باید منتظر اعلام میزبان مسابقات از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا ماند. ما تا یک هفته دیگر، کادر فنی تیم والیبال نوجوانان را معرفی خواهیم کرد.

وی در مورد برکناری رئیس هیئت والیبال هرمزگان توسط اداره کل ورزش و جوانان این استان تصریح کرد: جریان خاصی نبود و جای نگرانی نیست. این مورد از اختیارات مدیر کل استان است و برکناری آقای الهامی، دلیل عدم شایستگی ایشان نیست. به هر حال بعد از چند سال می‌تواند در یک پست، تغییر و تحول ایجاد شود. 

رئیس فدراسیون والیبال گفت: مسئولیت ورزش در هر استانی بر عهده اداره کل ورزش و جوانان آن استان است و تعامل با این ادارات برای ما اهمیت زیادی دارد. این تغییر برای ایجاد شرایط بهتر شکل گرفت و ما از آقای الهامی در پست‌های دیگر استفاده خواهیم کرد ولی تعامل بین هیئت والیبال هرمزگان و اداره کل این استان به خوبی انجام نشد.