نقل و انتقالات اخیر تیم‌های پرسپولیس و استقلال در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا "AFC" بازتاب یافت.

به گزارش مرور نیوز، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا "AFC" در گزارشی که به بررسی لیگ‌های فوتبال کشور‌های آسیای مرکزی از جمله ایران اختصاص داده است به نقل و انتقالات اخیر تیم‌های پرسپولیس و استقلال پرداخت و به جدایی علی کریمی از استقلال و پیوستن محمد شریفی به پرسپولیس اشاره کرد.

در گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است، با توجه به این که فصل جدید لیگ برتر ایران آخر هفته آغاز می‌شود، بیشتر اخبار تیم‌ها مربوط به آمدن و رفتن بازیکنان است.

از مهمترین خبر‌ها می‌توان به جدایی علی کریمی هافبک ملی پوش ایرانی اشاره کرد که پس از ۲ فصل حضور در استقلال به تیم القطر پیوست.

در همین حال پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی، محمد شریفی هافبک سابق سایپا را به تیم خود اضافه کرده است. این بازیکن ۲۰ ساله در مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بود که به همراه این تیم به مدال نقره دست یافت.

در روز‌های اخیر هر ۲ غول تهرانی سرگرم برگزاری مسابقات دوستانه بوده اند.۲ گل وحید امیری به پرسپولیس کمک کرد تا برابر تیم لیگ برتری گل گهر به پیروزی ۳ بر۲ دست یابد، در حالی که استقلال با نتیجه ۳ بر صفر چوکای تالش از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول ایران را شکست داد.

فصل جدید لیگ برتر ایران در پایان هفته با هشت مسابقه آغاز می‌شود و پرسپولیس به دنبال کسب پنجمین عنوان قهرمانی پیاپی است.