سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: تمام برنامه ریزی‌ها انجام شده است. تمامی ورزشگاه‌ها و تیم‌ها نیز آمادگی کامل را برای انجام مسابقات دارند.

به گزارش مرور نیوز، سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره شروع این رقابت‌ها بیان کرد: تمام برنامه ریزی‌ها انجام شده است. تمامی ورزشگاه‌ها و تیم‌ها نیز آمادگی کامل را برای انجام مسابقات دارند.

او افزود: ما امروز هم یک وبینار آموزشی را با مسئولان برگزاری مسابقات برای اجرای بهتر شیوه نامه‌ها در مسابقات برگزار خواهیم کرد و امیداواریم بتوانیم مانند سال گذشته علی رغم شیوع ویروس کرونا مسابقات را بدون مشکل برگزار کنیم.

مهدی درباره مشکلات داور‌ها و ناظران دیدار ها بعد از پایان بازی‌ها و رفت و آمد آن‌ها عنوان کرد: به طور کلی مدیریت برنامه داور‌ها به عهده دپارتمان داوری است و سازمان لیگ دخالتی در این زمینه ندارد.  اما متاسفانه در بعضی از شهر‌ها و شهرستان‌ها در ارتباط با بلیت پرواز‌های برگشت داور‌ها مشکلاتی به وجود می‌آید. اما اگر بخواهیم شرایط بهتری برای داور‌ها فراهم شود دپارتمان داوری می‌تواند این مشکلات را به راحتی حل کند.

او ادامه داد: البته این اتفاق‌ها در لیگ برتر نمی‌افتد و به نظر من دارد بزرگنمایی می‌شود و داوران در بهترین زمان ممکن قبل از شروع بازی ها وارد شهر مسابقه می شوند و بعد از پایان دیدار هم به راحتی به شهر های محل سکونت  خود باز می گردند. فکر می‌کنم این این صحبت‌ها درباره لیگ‌های آماتور  است. همه این مسائل را باید دپارتمان داوری حل کند و مسئول مستقیم داور‌ها این دپارتمان است.

مهدی درباره صدور مجوز‌های حرفه‌ای باشگاه‌ها عنوان کرد: در رابطه با لیگ، ما مجوز ملی داریم که از اواخر دی ماه و اوایل بهمن ماه کلید خواهد خورد و در رابطه با حضور تیم ها در لیگ تصمیم گیری می‌شود، تا قبل از آن مجوزی که به تیم‌ها داده می‌شد به واسطه حضور در لیگ قهرمانان بوده است. اما از دی ماه به بعد ما مجوز ملی را هم داریم و تیم‌ها باید این مجوز از سازمان لیگ کسب کنند. در نهایت گزارش ما  به کمیته بدوی ارسال خواهد شد.