سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها علاقه‌ای ندارد تیمش در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به قهرمان ایتالیا بخورد.

به گزارش مرور نیوز، زین‌الدین زیدان که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برتری 2 بر صفر خانگی خود مقابل بورسیا دورتموند را نتوانستند حفظ کنند و در نهایت به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند تا به عنوان تیم دوم گروه F به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کنند، در کنفرانس خبری گفت: می‌خواستیم به عنوان صدرنشین گروه به دور حذفی صعود کنیم و هر کاری از دست‌مان ساخته بود را انجام دادیم، اما نتوانستیم به این هدف‌ برسیم.

وی افزود: کار برای ما تمام نشده و به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کردیم. حالا هم باید منتظر بمانیم و ببینیم دوشنبه چه قرعه‌ای نصیب‌مان خواهد شد. بدترین قرعه‌ای که می‌تواند نصیب‌مان شود، یوونتوس است. به هر حال حالا دیگر کاری از دست‌مان ساخته نیست و باید به تماشای قرعه‌کشی روز دوشنبه بنشینیم.

سرمربی کهکشانی‌ها تأکید کرد: دیدن اینکه بازی در نیمه دوم چطور پیش رفت، کمی آزاردهنده بود. بازی را تحت کنترل خود داشتیم، اما در ادامه کنترل بازی از دست‌مان خارج شد. فوتبال همین است و شما باید تا آخرین لحظه تمرکز لازم را داشته باشید. گلی که اوبامیانگ به ثمر رساند باعث شد دورتموند به بازی برگردد. در ادامه ما هم موقعیت‌هایی برای به ثمر رساندن گل سوم داشتیم که از آن بهره لازم را نبردیم. این بازی را سر وقت آنالیز خواهم کرد.

زیدان در خصوص برابر شدن رکورد تیمش با رکورد 34 بازی بدون شکست رئال‌مادریدِ تحت‌هدایت بین‌هاکر در فصل 89-1988 اظهار داشت: باید به بازیکنانم تبریک بگویم. آنها هستند که در زمین حضور دارند، به دردسر می‌افتند، دوندگی می‌کنند و می‌جنگند. همچنین باید از هواداران‌مان تشکر کنم که همیشه پشت تیم خودشان هستند و از آنها حمایت می‌کنند. به دنبال حفظ همین روند هستیم. تا حالا به خوبی کار کرده‌ایم، اما فصل طولانی در پیش داریم.

کریستیانو رونالدو در این بازی به خصوص در نیمه دوم چندین موقعیت گلزنی خوب به هدر داد که این واکنش برخی هواداران را در پی داشت و با سوت‌های اعتراض‌آمیز خود از وی انتقاد کردند. در یک صحنه هم فوق‌ستاره پرتغالی رئالی‌ها که از این حرکت تماشاگران عصبانی شد، رو به تماشاگران کرد و به آنها واکنش نشان داد.

زیزو در این باره گفت: هواداران رئال‌مادرید مطالبه‌جو هستند. کریستیانو چند موقعیت‌ گلزنی داشت و سخت تلاش کرد. چنین اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد و می‌تواند باعث پیشرفت ما شود.

وی در مورد مهاجم فرانسوی و هافبک کلمبیایی‌اش گفت: برای گلزنی بنزما خوشحالم. او در جریان بازی سخت تلاش کرد. خامس رودریگس نیز بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و سانتر او که منجر به گلزنی بنزما شد، استثنایی بود. خامس در جریان بازی بسیار پرتلاش بود و از عملکرد او رضایت دارم.