‎سازمان لیگ فدراسیون والیبال اعلام کرد به دلیل به تعویق افتادن مسابقات والیبال انتخابی جهان در آسیای مرکزی، تعطیلی لیگ برتر بانوان معلق شد و این رقابت ها از ۲۵ آذرماه پیگیری می شود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال بانوان انتخابی قاره آسیا در دو مرحله برگزار می‎شود که در مرحله نخست، رقابت‎ها در پنج گروه پیگیری خواهد شد و تیم‎های قهرمان این پنج گروه به همراه پنج تیم برتر قاره آسیا در مرحله نهایی در دو گروه به مصاف یکدیگر می‎روند.

در مرحله نخست و در گروه آسیای مرکزی قرار بود چهار تیم مالدیو، ایران، هند و بنگلادش به میزبانی هند از 26 آذرماه به مصاف یکدیگر بروند تا قهرمان این رقابت‎ها به مرحله دوم رقابت‎های انتخابی آسیا صعود کند. فدراسیون جهانی والیبال به دلیل اختلافات داخلی فدراسیون والیبال هند، این کشور را از میزبانی رویدادهای بین‎المللی محروم کرد و در جلسه هیئت رئیسه خود که هم اکنون در سوئیس در حال برگزاری است، زمان برگزاری این رقابت ها را به هفته نخست بهمن ماه در کشوری دیگری که به زودی تعیین خواهد شد، موکول کرد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال به توجه به شرایط پیش آمده در اطلاعیه‎ای خطاب به باشگاه‎هاى لیگ برتر بانوان اعلام کرد که به دلیل به تاخیر افتادن مسابقات انتخابى قهرمانى جهان در منطقه آسیاى مرکزى، لیگ برتر بانوان از روز پنج شنبه 25 آذرماه دوباره آغاز می شود. لیگ برتر والیبال بانوان به دلیل دعوت 15 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال بانوان بعد از هفته دوم تعطیل شده بود.