فوتبالیست‌های جوان صبای قم در هشتمین مسابقه خود از رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور امروز از تیم شهید وفایی شیراز پذیرایی می‌کنند.

به گزارش مرور نیوز، نماینده فوتبال قم که با کسب نتایج قابل قبول در هفت بازی قبل خود صدرنشین جدول رده‌بندی گروه سوم مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران محسوب می‌شود، امروز در دیداری خانگی از هشتمین هفته مرحله گروهی برابر تیم دوم جدول یعنی شهید وفایی شیراز قرار می‌گیرد.

در جدول رده‌بندی گروه سوم از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور که 6 تیم در آن حضور دارند، هم‌اکنون تیم امید صبای قم با کسب پنج پیروزی، یک تساوی، یک باخت و 16 امتیاز صدرنشین است در حالی که صبایی‌ها در هفت بازی قبل 17 گل زده‌ و هشت گل خورده‌ همراه با تفاضل گل مثبت 9 در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

در این گروه تیم شهید وفایی شیراز که در هفته سوم در خانه خود با یک گل برابر صبای قم شکست خورده، هم‌اکنون با چهار پیروزی، یک تساوی، دو باخت، 9 گل خورده، چهار گل زده، تفاضل گل مثبت پنج و کسب 13 امتیاز مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول جوانان ایران را در اختیار دارد.

تیم فوتبال جوانان شهرداری اراک نیز که در هفته پایانی نیم‌فصل رقابت‌ها در خانه خود دو بر یک تیم صبای قم را شکست داده و در واقع تنها باخت صبا تا این هفته را رقم زده، در گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول جوانان ایران با کسب سه برد، دو تساوی، دو باخت، هشت گل زده، 9 گل خورده، تفاضل گل منفی یک و کسب 11 امتیاز در مکان سوم جدول است.

تیم فوتبال جوانان فجر شهید سپاسی شیراز که در هفته چهارم بازی‌ها با تساوی دو بر دو تیم فوتبال جوانان صبای قم را متوقف کرده، در حال حاضر با دو برد، سه تساوی، دو باخت، 10 گل زده، 13 گل خورده، تفاضل گل منفی سه و کسب 9 امتیاز در مکان چهارم جدول این گروه جای گرفته است.

تیم فوتبال جوانان مس رفسنجان که در هفته‌های اول و ششم بازی‌ها در قم و رفسنجان برابر صبای قم شکست خورده، از هفت بازی قبل خود یک برد، دو تساوی، چهار باخت، 11 گل زده، 14 گل خورده، تفاضل گل منفی سه و پنج امتیاز در کارنامه دارد و در جدول 6 تیمی این گروه پنجم است.

ضعیف‌ترین تیم حاضر در گروه سوم مرحله مقدماتی فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول جوانان ایران که در هر دو بازی رفت و برگشت صبای قم 6 امتیاز از این تیم گرفته، تیم پدیده اصفهان قعرنشین این گروه بوده که در هفته اول در اصفهان و در هفته ششم در قم به صبا باخته است.

اصفهانی‌ها از هفت بازی قبل خود در گروه سوم مقدماتی لیگ امسال، یک برد، یک تساوی و پنج باخت در کارنامه دارند و با 11 گل زده، 18 گل خورده، تفاضل گل منفی هفت و تنها چهار امتیاز آخرین تیم جدول رده‌بندی گروه سوم لیگ جوانان ایران محسوب می‌شوند.

مسابقه صبای قم و شهید وفایی شیراز عصر امروز پنجشنبه هجدهم آذر ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بین تیم‌های اول و دوم گروه سوم در حالی برگزار می‌شود که فاصله سه امتیازی آنها در جدول رده‌بندی بر حساسیت‌های این دیدار می‌افزاید.