مهاجم جدید تیم پرسپولیس گفت: من می‌دانم که پرسپولیس پُر هوادارترین تیم آسیاست و باید بیشتر از قبل تلاش کنم و تمرکز داشته باشم تا بتوانم جواب اعتماد گل‌محمدی، هواداران و باشگاه را بدهم.

به گزارش مرور نیوز، مهدی مهدیخانی پس از عقد قرارداد دو ساله با تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر با پرسپولیس قرارداد بستم و امیدوارم سال خوبی را سپری کرده و قهرمانی‌های متعددی در این تیم کسب و انتظارات را برآورده کنم.

وی در مورد اینکه سابقه کار با یحیی گل‌محمدی در شهر خودرو را دارد، تصریح کرد: جا دارد از گل‌محمدی بابت اعتمادش تشکر کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا جواب اعتماد او را در زمین بدهم. من می‌دانم که پرسپولیس پُر هوادارترین تیم آسیاست و باید بیشتر از قبل تلاش کنم و تمرکز داشته باشم تا بتوانم جواب اعتماد گل‌محمدی، هواداران و باشگاه را بدهم.

مهاجم جدید تیم پرسپولیس درباره اینکه انتظارات در پرسپولیس بالاست، عنوان کرد: می‌دانم ما 40 تا 50 میلیون هوادار داریم. این یعنی هر هفته این تعداد هوادار نگاه‌شان روی ماست و انتظار دارند بهترین باشیم. من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. ضمن اینکه گل‌محمدی هم توقع بالایی از بازیکنان دارد.

مهدی‌خانی در پایان یادآور شد: خیلی خوشحالم به باشگاهی آمدم که از بچگی آرزوی آن را داشتم. نه تنها آرزو داشتم که روزی پیراهن پرسپولیس را بپوشم، بلکه به‌عنوان هوادار خیلی وقت‌ها به استادیوم می‌رفتم و این تیم را تشویق می‌کردم. از هواداران می‌خواهم ما را حمایت کنند تا به امید خدا قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم و برای پنجمین سال نیز قهرمان ایران شویم.